Gå til innhold

er det noen som er over 110 her???hjelp...:)

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 31 år som sliiiiiter fryktelig med vekta...eller den sliter med meg...:)

prøver å skal bli gravid også...sukk...

trenger gode råd om å miste vekta..plages med høy fuktighet i kleskapene og klærne mine krymper til stadighet...

har prøvd reductil,men fikk masse blødninger og enorm hodepine av den.....hjelper IKKE å spise lite og ofte...sukk...

er det flere her som sliter med det samme??????

hjertesukk fra meg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5883187-er-det-noen-som-er-over-110-herhjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke over 110 nå, men var for noen få mnd siden. Jeg har klart å gå ned masse ved å spise sunt. 3 hovedmåltider og 2 mellommåltider. Og vært i aktivitet minimum 30 min daglig.

Hva med Grethe Roede eller vektklubben på vg?

Slankern :)

Jeg er over 110. Er 117,2 kg. For 9 uker siden var jeg 132 kg.

Jeg brukte reductil de første ukene, men måtte slutte med dem fordi leveren min ikke tålte dem. Det var snørr og tårer siden jeg var kjempefornød med å ikke være sulten eller kjenne søthungeren. Var livredd for å få den tilbake. Jeg har klart meg kjempe fint uten reductilen også. Har gått ned så og si 15 kg. nå og er kjempestolt.

Vet akkurat hvordan du har det. Jeg har i flere år ønsket å gå ned, men har ikke klart det. Tror jeg kom til et vendepunkt i vinter etter å ha født. Ble for mange negative situasjoner relatert til vekten min, så til slutt klarte jeg her i sommer å hente inn styrke nok til å sette i gang. Motivasjonen min er å prøve klærne jeg brukte før jeg satte i gang. Dem har blitt store. Har også kommet inn i flere av plaggene som har krympet (høy fuktighet i kleskapene her også) og de aller fleste passer. Er også innom butikker og prøver klær og synes det er kjempe moro å få på meg klær jeg ikke fikk på meg før.

Den strørste motivasjonen min er mannen min og barna mine.

Når det blir som verst med lysten på snop, så tenker jeg på alle ydmykelsene jeg har gått gjennom pga. vekten min.

Heisann.. det er flere av oss over 110 ja :-) Jeg veide 139 i mai, men veier 119 nå :-) så har gått ned tyve kilo. det er fult mulig :-)

Min motivasjon er helsa, at jeg vil leve lenge, og se barna mine vokse opp. skal ned i vekt enda mer, men står stille for nå. har en liten pause. IKKE fri, men pause. (det er en stor forskjell) ;-)

lykke til! vi hjelper deg her inne!!

Hei på deg

Jeg meldte meg inn i Littlettere.no for 2,5 uker siden og har gått ned 4,7 kg allerede. Jeg veide 106, nå veier jeg 101,3. Vet det ramler mest av i begynnelsen og det skal ikke minke med mer enn 0,5-1 kg i uka, men det har gitt meg masse motivasjon og pågangsmot. Nå skal jeg leve et sunt, aktivt og godt liv, og regner med at jeg er kvitt 30 kilo ti før neste sommer. Det er veldig bra å tenke på. Jeg har det stort sett veldig bra i utgangspunktet, men hovedmotivasjon er å få bedre helse og at ting skal bli lettere. Jeg vil ikke at det skal bli tungt å være aktiv sammen med barna mine (nå har jeg en jente på 10 mnd), men jeg vil jo ha flere og de skal ha en mamma som er sprek.Det er utrolig godt å være på vei nedover! Du klarer det også om du virkelig vil. Jeg vil ihvertfall støtte deg om du vil:-) Lykke til!

helloen:)

jeg er og en "ikke lettvekter"(hehe)

som sliter forferdelig....klarer rett og slett ikke å slutte å spise...ufornuftig altså...tar på dette her...skal og vil klare det,men mangler den siste biten av motivasjon...hater badevekta...grøss...den og kjøleskapet er min værste fiende...men...i morgen SKAL jeg klare det!!!!skal kaste all usunn mat og ALT av godterier i kveld...søppeltømming i morgen,så det passer bra!!!!skal klare dette denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

håper jeg tenker likedan i morgen når jeg våkner.....sukk....

lykke til alle vektreduserende damer(og menn)som er her!!!!!!

stor klem fra meg:)

Annonse

Min vekt sto på 111 kilo når jeg startet for 2 uker siden. Nå er jeg på vei nedover- var 107 på mandag :)

Stå på ! Fjern alt godteri og chips og erstatt det med en god salat og deilig frukt :)

Det hjelper c",)

Drikk vann- masse vann :)

hei:)

uff...vann...ja...litt må man jo lide...hehe:)

skal nok klare det denne gangen...klarte det for 3 år siden...-32 kg da...men så klarte de å lure seg tilbake igjen...grrrrrrrrrrrrrrrrrr....

skal hoppe på vekta i morgen tidlig,så kommer jeg innom her om 1 uke,og da skal vi se om det har blitt forandringer!!!!!

skal skrive dagbok over ALT jeg spiser/drikker...kan være lurt med litt kontroll...hehe

stor klem:)

Hei på deg!

Har slitt med samme problem jeg også(sliter vel litt enda på en måte...).

For et år siden veide jeg 117,8 kg og startet på Grete Roede. Dette har virket for meg-> kjempemotiverende! Er nå 73-74 kg, har litt igjen enda men,men.. sunn mat ofte og MASSE trening skulle til for min del. Nå kjenner ikke folk meg igjen på gata og andre synes visst at jeg er litt "gjevere" nå enn for et år siden.... Men alt i alt har det vært et strevsomt men godt år. Lykke til med vektreduksjonen din!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...