Gå til innhold

Nå er ventetiden her for oss igjen..

Anbefalte innlegg

Da er vi tilbake, etter en deilig uke i Køben. Det ble en litt lang uke igrunn, med en småsliten toåring, men men....

Da er det bare og vente, igjen. Dette ble femte forsøk, men første etter en laaaaangt pause. Vi fikk velge rom denne gangen, og da valgte vi det av de to som vi faktisk aldri har vært i.

Har ingen følelse nå om det kan ha klaffet eller ikke, prøver og distansere meg litt fra det. Var inne på mandag.

Ser det har kommet mange nye hit. Velkommen til dere. Lykke til til dere prøvere, og også til dere som er blitt gravide

Klem fra

Fortsetter under...

Hei Regnbuemor,

og lykke til! Krysser fingrene for deg og håper det lykkes denne gangen! Det er virkelig sant at ventetiden er lang ... Det er nå 5 dager siden jeg ble inseminert for første gang, og det har vært lange dager! Har en liten gladmelding til alle sammen: Jeg var hos legen i dag, og han var bare så positiv til at vi er to kvinner som prøver på denne måten! Han hadde selv homofile med barn i nær familie, og sa at vi som homofile foreldre generelt er mer modne og ressurssterke enn gjennomsnittsforeldre, og det kan vi jo gi ham rett i ;0)

Ellers har jeg et spørsmål til dere litt mer erfarne her inne: Jeg har en underlig og øm følelse litt langt oppe i skjeden, det føles nesten ut som en tampong som blir trukket ut! Det føles som et slags "sug", rett og slett. Har noen av dere merket noe slikt, kan det være en konsekvens av selve insemineringsprosessen tro? Vi lirket jo kateteret langt opp, og jeg syntes faktisk ikke det var så behagelig ...

Annonse

lykke til med vel overstått! he-he... ja to uker er noe helt annet når man venter på en mulig blå strek...

men syns tiden gikk fortere når jeg hadde en smårolling hjemme - det blir noe annet når man har en som krever enn når man går helt opp i seg selv og alle "signaler" (og ikke-signaler) som kroppen sender.

krysser fingre for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...