Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Etter fire ukers ferie trodde jeg kvalmen endelig var over, men med hektiske hverdager på jobb kom den snikende tilbake... dog ikke så plagsom som før. Jeg hadde dilla på lukten av nye sko mot slutten av forrige svangerskap, nå er lysten tilbake. Lukten av ny gummi er himmelsk! Magen presser litt på lungene allerede, men når jeg "innhalerer" duften av min datters nye joggesko fylles lungene helt ut! Det er diffinitivt slut på å ligge flatt på ryggen nå. Jeg klarer ikke å stå på beina etterpå, da må jeg krype rundt i fem minutter før jeg kan gå kroket med museskritt over gulvet. Sånn var det forrige gang også, med tiltagende smerter ettersom ukene gikk. Fysisk aktivitet går helt fint, helt til jeg skal opp av senga/sofan etter en liten hvil, - da har det liksom låst seg. Kanskje det er bekkenløsning? Kall det hva man vil for meg, fysioterapeuten brukte akupunktur på tre punkter i beina for å få bukt med dette forrige gang, og det hjalp med bahandling ca annenhver uke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5882931-uke-22/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå