Gå til innhold

ingen dille...!

Lille Emiliaen min;)))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann...

Jeg har det på samme vis, eneste forandring har vert at jeg drakk en kopp kaffi 4 uker siden ( noe som jeg aldirg har gjort) også drikker jeg litt mer sjoko melk enn ellers....Jeg er i uke 28 nå, og går bare å venter på at suge på noe skal kaste seg over meg... Men med tanke på en vennine som ble gal om hun ikke fikk en spes. type jordbær melk til en hver tid, og alt styre som følgte med dette så er vi to kansje heldig...

Du får no smake på nye ting om ikke du får suge på tingene du liker..

Lykke til videre..

Jeg har heller ingen ny dille.. Heller ikke begynnt å like ting jeg ikke har likt før.. Men vil ikke ha biff, koteletter og lignende lenger. Blir kvalm bare av å se folk tygge og tygge på de bitene. Æsj..

Vi må heller være glad vi ikke har fått dilla på sjokolade eller chips tenker jeg..

Jeg var sikker på at jeg ikke hadde noen dille i svangerskapet, men når jeg ser tilbake nå ser jeg at jeg spiste epler og druer nesten hver dag, og yndlingsmaten min var poteter og grønnsaker most i hvit saus... spiste det så ofte jeg klarte, og nå et halvt år etter fødsel har jeg ikke lyst på noe av det lenger. ble visst lei =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...