Tredjegull Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Kan du se hvor mange barn jeg vil få totalt i livet mitt? Og hvilke kjønn de har? Og når kommer neste svangerskap? Er jeg allerede igang? Forventet ikke menstruasjon er på søndag... Takk for svar!
Tredjegull Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2006 Oi, det er kanskje mulig det... Har blitt helt hektet på dere spådamene. Men jeg har ikke spurt om hvor mange barn jeg får totalt før iallefall. Det er noe jeg begynnte å tenke på nå for vi er igang med oppussing av forskjellig rom... Så det kan du kanskje svare på, så skal jeg heller lete etter om du har svart meg før, og hva du eventuellt svarte da. Beklager, at jeg maser altså... Men det er bare så spennende:-) Håper du svarer! Kanskje du kan se om vi blir boende i huset her lenge også? Klem
lucky1 Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 får opp tre jeg :-) dere er produktive he he det går fint. mann glemmer ofte hvem man har sport. ååååååååååååååååååå SORRY: my bad: hadde et annet nick da:mariann81 kremt "flau"
Tredjegull Skrevet 10. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2006 Ser du ikke kjønnet på de? Og kan du se hvor lenge vi blir boende i huset vårt? Tusen takk for svar:-) Klem igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå