Gå til innhold

August: Hvor gamle er dere - og har dere barn fra før?


Ceci og prinsen.

Anbefalte innlegg

Føler at jeg er blitt kjent med mange hyggelige august-damer, men vet ikke så mye om hvem dere er bak nickene, og det er vel egentlig meninga og da! - Men hadde vært artig å sett hvor gamle folk er, og om dere eventuelt har andre barn! :-)

 

Jeg er 35 år, gift og med ei datter på snart 4 år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 27 år og venter min første.Er samboer og har en stesønn på 5 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, har en gutt på 2 og et halvt og en gutt på 15 måneder. Jeg er gift med kjæresten og klar for total sprekk og attsying§!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år, gift, Komplisert "mine,dine og våre barn" historie, men han har to gutter på 16 og 18 år fra før (han på 18 bor hos oss hele tiden, han på 16 bor hos oss halve tiden), jeg har en gullgutt på 10 år som er hos oss hele tiden, og sammen har vi lillegutt på 19 mnd.

 

Nå kommer altså jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27 år, forlovet på femte året. Sammen har vi en datter på 3 og venter nå en gutt.

Jeg har en sønn på snart 10 år i fra før :)

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

31 år. Samboeren og jeg venter vårt første barn den 23. august. Håper jeg får før, for jeg er veeeeeldig lei nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har termin 22 august. Vi venter gutt nummer 3, jeg er 34 mannen min er 39. Vi har en på snart 7 og en på 4 fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej e 22 år,samboer/forlova... (ska gifte oss om akkurat ett år fra i dag av;)) ej he ingen barn fra før,men forloveden min he ei nydelig datter på 4år.. Han e 36 forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20, blir alenemor til den lille gullgutten i magen min..

*baby kom ut* hehe, har termin om 7 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 26 og venter nr 1. Er gift med en på 25 som heller ikke har barn fra før, så her er begge like grønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, samboer, Felles datter på litt over 2 år. Samboer er 30 år. Venter nå jente nr. 2 i beg.av des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år , blir 29 neste mnd. Jeg er gift, vi har ei jente på 7 og en gutt på 9 sammen.. Så venter vi ei jente nå, to dager over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, ganske ny hær. Er fra tromsø, 27 år, samboende på 9 året og venter på liten prins. Termin 25/8....så venter spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...