Gå til innhold

Anbefalte innlegg

X`en min var ikke akkurat svigermors drøm. Han hadde sex med nye jenter hver helg, men jeg var kjempeforelska så alt var ok for meg. Og jeg vet ennå at han faktisk var veldig forelska i meg, men at jeg var sinnsykt dumsnill. Han hadde jo sine vaner, han var syv år eldre også.

Det var så slitsomt å være sammen med han, men etter lang tid klarte jeg å gjøre det slutt. Han fridde til meg flere ganger, men han sa også at han syntes det var ekkelt med gravide damer, og at han ikke ville ha barn.Da jeg gjorde det slutt fortalte jeg at det var fordi jeg ønsket familie. "Ok" sa han, "men dersom du bare vil ha sex en gang så lov meg at du ringer!".

I dag når jeg hadde handla på butikken så jeg et par med barnevogn. Jeg så dem bakfra. Jeg tenkte "Åh det var et vakkert par!" Så snudde han seg mot meg, smilte og sa hei. Jeg frøs til! Det var han! Med Baby! Det var så urettferdig!

Det var en nydelig baby. Og dama hans også. Hun ligna litt på meg, men en finere utgave. (Han har hatt flere kjærester etter meg, og alle har ligna på meg.) Jeg synes ikke han fortjente den dama, og i alle fall ikke baby! Den var nyfødt og låg i vogna og var bare helt nydelig.

Det verste av alt er at de fortalte at de har flytta inn i paralellgata til oss. Nå orker jeg aldri å gå ut mer!

Jeg kom gråtende inn til mannen min og fortalte om det som var skjedd. Han kunne ikke forstå at jeg tok sånn på vei."Det er jo bare en x, sa han, hvorfor gidder du å bry deg?"

Men jeg bryr meg! Ønsker at han aldri skulle få barn! I alle fall ikke en som skal leke i gata vår! Føler meg sjalu og elendig og skikkelig bitch!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5882601-sjalu-og-teit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette hørtes ikke ut som noen fin opplevelse!

Forstår godt at du reagerte! Det hadde så absolutt jeg gjort også. Har går vi rundt og reagerer på at fremmede blir gravide, så da er det helt naturlig at du også reagerer på at X en har fått barn.

Du får tenke på at du er heldig som skal få barn med en som ønsker seg barn like sterkt som deg framfor at du skulle ha fått barn med en som ikke ville ha barn og i tillegg ikke tok forholdet mellom dere seriøst.

Utad kunne kanskje denne nye familien se bedårende ut, men hvem vet hvordan det er bak husets fire vegger, eller hvordan fremtiden deres vil se ut...

Skrik ut og bann, men tenk også på at du i grunn er heldig som bytta kjæreste.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5882601-sjalu-og-teit/#findComment-5888533
Del på andre sider

Ja... helt enig med " krysser fingre og tær"

Tenk så heldig du er som har nå en mann som du føler deg trygg på og vil ha barn med,

En som ikke lar deg sitte igjen med kanskje to små hjemme, mens han selv er ute på vift

Du slipper å være redd for hva typen driver med, og du har ikke en som gir f...

Hvis du mot all formodning skulle ha blitt gravid med han X´n din, tenk deg hvor sjalu du ville vært da? Alle kan forandre seg, men når man har brutt den barrieren med å ha sex med andre, er det ikke vanskelig å gjøre det igjen.

Tenk for et tap for X´n din, som aldri fikk deg;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5882601-sjalu-og-teit/#findComment-5889086
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...