Gå til innhold

Hvem er først i køen? Liste pr.10.08.06

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli litt ginete på de som sniker i køen*ler* Så jeg håper dere er med på å lage en liste over hvem som har prøvd lengst*håper jeg står helt fremme i køen*

Kopier og lim inn nicket og antall pp på rett plass.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

bente69 - 14 pp

Fortsetter under...

Bra tiltak bente. Jeg har som dere sikkert ser gått til innkjøp av nye sofaer på venteværelset. De siste feriepengene mine ble brukt til et godt formål. De stolene som stod der før var jo ikke gode å sitte på. I hvert fall ikke over lang tid :-) Men ikke bare bli sittende der da. Vi har litt arbeid å gjøre innimellom også da, ellers kommer vi ikke videre til "gravid moden alder".

bente69 - 14 pp

martine68 - 11 pp

Hei på deg bente69

Jeg har prøvd siden mars 05, så det blir vel sånn ca. 17pp. Jeg gadd ikke holde telling lenger siden det aldri skjer noe *surmule*. Jeg er helt enig - nå er det vår tur - de andre får bare finne sin plass BAK i køen :-)

Nå skal jeg snart på apoteket og ordne med pergo-kur nr.2 - håper det gjør susen......

vipsen - 17 pp

bente69 - 14 pp

Jeg har ikke kontroll på pp. Har prøvd aktivt siden august 2003. Ble gravid på desember i fjor, men mistet. Skal jeg da skrive antall pp etter MA. I så fall så blir det vel bare 3 pp.

Kan noen hjelpe meg med kopiering og innliming?

Hei! bra tiltak ja. Nå må jo noe gjøres.... Skal dennelisten sendes familieministeren eller barneombudet, eller kanskje til Gud?

Ser ut som det er litt usikkerhet rundt kriteriene her. Gjelder det når vi meldlte oss inn her, etter ev. sa/ma eller hur?

Taes alder med i betraktningen? (ikke for å vær egoistisk altså....)

Men det blir i hvertfall 17 pp hvis jeg regner etter ma, + minst 12pp før den (herregud det er sykt lenge, ikke rart jeg begynner å bli smårar) Har vært med her siden januar 06.

Jeg skjønner ingen ting av sånn klipp/lim greie, bare få meg inn snarest.

Annonse

For meg er klippe og lime for ungene, og kopiering tar kontordama seg av. Men likevel vil jeg jo inn her da. Er nå i vår 9.pp etter MA.(føles som 43 eller noe sånt....) Siden jeg har 5 barn fra før, så ser jeg helt klart at noen andre burde gå foran i køen...men på den andre side er jeg jo 42, så jeg har jo ikke så god tid, da... Send lista hvor dere vil for meg, bare det er noen som hører og kan gjøre noe med det!!

Fint tiltak!!

Liste over antall pp:

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

vipsen - 17 pp

bente69 - 14 pp

martine68 - 11 pp

Løssi - 3 pp (etter ma, før det fra 2003)

Novembernatt 17 pp

Nicco 9 pp

Vilsågjerne 20 pp

Tja, hvordan skal men regne på dette da??

Har ikke brukt prevensjon siden minsten ble født for 5 år siden, i håp om at det skulle ordne seg kjept og greit!!! Nope, det gjorde det ei.

Hadde en MA i 12 uke 2003, og en SA(Blight Ovum) i Mai i år, aner ikke hvor jeg skal telle fra jeg!!!! fra 2001 blir jo altfor mange, fra 2003 rktig deprimerende......Ü

vipsen - 17 pp

bente69 - 14 pp

martine68 - 11 pp

Løssi - 3 pp (etter ma, før det fra 2003)

Trollet39 - ?pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...