lucky1 Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 finn ikke voltaren min! en orange pakke! nån som klar å se kor den e? har dødsont, please!!!!!
bare meg;) Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 dytter litt for deg, skulle ønske jeg kunne hjelpe men har dessverre ikke de evnene
lucky1 Skrevet 10. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2006 så snill du er :-) fikk liksom litt klump i halsen :-) er så vant til å hjelpe andre, og da er det såååå godt å bli litt hjelpet av andre, det er ikke så mye som skal til
Lillegull og spiren Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 hei...får frem en pose ekker en veske,,,ta en tiit du:) Kan du spå meg? Er jeg gravid? er født 08.04.84 klem...får du opp noe annet?
lucky1 Skrevet 10. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2006 nå har leg lett vettet av meg men nei.... får ikke opp graviditet nå, men du er f... meg ikke langt unna! :-) sliter du med å stå lenge? får ordet rygg for meg...
Lillegull og spiren Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 ååå herre gud...skal si deg en ting jeg..rygg..jeg har hele ryggen full av bolter og stenger for jeg har problemer med ryggen...har hatt flere oprasjoner,og jeg klarer ikke å stå eller gå for lenge av gangen før jeg må sette med ned...dette var gøy/ekkelt. ser du noe mere rudt meg? jeg hadde eggløsning for et par dager siden,noen mener jeg er gravid,men kanje det er fortidlig for deg å se...vet ikke helt jeg:)
Lillegull og spiren Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 spår foresten litt inne jeg også
lucky1 Skrevet 10. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2006 hehe morsomt. IKKE morsomt at du plages så mye .-( ordet rundt som du sier i en setning høres "rett" ut..... ska vi seee.... får for meg at du i en av de nermeste dagene vil ha en gjeng med mennesker som står i en sirkel rundt deg... er du religiøs? viss du er set, er det kanskje noen som ber for deg. vet ikke, kanskje det sier deg noe....
lucky1 Skrevet 10. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2006 har sett det :-) herregud det er mange som vil bli spådd. blir sliten men klarer liksom ikke å stoppe, har nok blitt bitt av bassillen hihi. klarer du å se noe på meg? 030481. graviditet, venner, kjæreste, sønnen min?????
Lillegull og spiren Skrevet 10. august 2006 #12 Skrevet 10. august 2006 hmmm nei jeg er ikke religiøs..kan vell kansje kalle meg kristen og har bedt om at jeg må bli gravid,men er ikke i noe sekt eller på noe med kristen dom å gjøre...eneste jeg kan få frem i sirkel må være at jeg skal i byllup til faren min den 19..kansje folk står rundt mens jeg danser med han:) he,,he vet ikke,,, skal se på deg snart.. kan du se på meg angående tvilliger? får du frem noe ?
lucky1 Skrevet 10. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 10. august 2006 er så sliten nå at det er ikke så mye jeg får frem nå... vi kan se på det senere, spør meg i morgen kanskje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå