Gå til innhold

På tide med nytt Ringsakertreff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva tror dere? Er det snart slutt på ferien og på tide med et nytt treff? Noen som vil være med? Forslag på tid og sted?

Skrevet

Nå får jeg desverre ikke vært med på noe treff i ukene lenger. Begynner å jobbe på mandag. Men om det ordnes treff en helg, så dukker vi nok opp:) (bare det ikke blir i aug, for da er det fyllt opp)

Skrevet

ja vi kan være med,men flytter snart til Moelv

Skrevet

Det er vel ikke noe men ;o) Jeg bor også i Moelv! Kan anbefales!

Ingen flere??????

Skrevet

Hvor i Moelv bor du Fjusa? Jeg skal flytte til Røstadvn.37C

Skrevet

Kødder du? Da blir vi naboer (nesten) da. Jeg bor også på Fossenfeltet, i Øgardsvegen. Vi får ta oss en trilletur på Fossen vi da, når det var så laber interesse ellers her. Når flytter du?

Skrevet

Hehe,ja vi får ta oss noen trilleturer vi.

Jeg skal skrive kontrakt på fredag,så da får jeg vel en overtagelsesdato,ellers vet jeg ikke når jeg flytter.

Men så artig at vi nesten blir naboer a!

Skrevet

bor også i moelv. er sykemeldt så kan egentlig når som helst. bor nede i sentrum. har en datter på to år og en i magen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja - vil gjerne være med på treff om det blir! Har nettopp flyttet hit..

Skrevet

Så fint at flere vil være med, da! Vi får vente til Marianne 1231 har fått flytta inn, så tar vi et treff. Kan ikke du si fra her inne når du er klar, da Marianne 1231?

Skrevet

Hei Fjusa!

Jeg flytter den 15.nov.,så vi kan ta et treff før det.

Skrevet

Kanskje vi kunne tatt en helt kort presentasjon av oss selv, så vi vet hvem vi møter..?

Skrevet

Lurt!

Jeg er 29 år, forlovet/samboer og har ei jente på litt over 4 mnd. Resten kan vi ta når vi møtes.

Skrevet

Hei. Har vært litt treg med å komme meg inn på treffsidene jeg da :) Har lyst til å treffes igjen vet du. Skal vel gå bra å kjøre en tur til Moelv, skal bare sjekke med gubben at han er hjemme. Venter valper snart så må kanskje ha noen hjemme, men får jo se når de kommer til verden også...

Skrevet

Ja, har lurt på om du har "kobla ut", men der var du gitt - det er bra!! Håper vi sees igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...