Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting, er det normalt at hjerte til fosteret av og til banker senere enn vanlig? Det varer bare en kort stund, som 2 sekunder eller noe, så tar det seg opp igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skj0nner ikke helt hva du sp0r om.. men grunnet at fosteret beveger paa seg og det er mye inni magen din akkurat naa, skal du ikke se bortifra at hjertelyden forsvinner litt her og der.. du sitter vel kanskje hjemme med en babywatcher? men ikke la den gaa i hodet paa deg :) det er helt sikkert normalt!

Skrevet

Joda, det stemmer at hjertelyden forandrer seg/ går saktere.

Fikk oppleve det på ordinær ul i uke 19. Plutselig sank hjertelyden noe enormt, den slutta nesten helt. Var helt forfærdelig, trodde Lillegutt skulle dø rett foran øynene på meg. Men, det var visst normalt, og hjertefrekvensen tok seg opp igjen. Som om den lille følte at han hadde noe han måtte ta igjen, og hjertet slo med_den_farten.

Skrevet

Det er helt vanlig og skjer stadig vekk. De påpekte det på min ul også, da jeg fikk sett hjertet stå nesten stille, for så å galloppere ivei etterpå... litt skummelt for oss gravide, men heeelt normalt altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...