Loise 2barnsmor ღ Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Dette innlegget er det sikkert ingen som svarer på.. *ler* Jeg ble bare så gla for å få brevet nå. Fikk ikke med meg at legen skulle skrive eller skrev søknaden til UL når jeg var på første kontroll 7+4.. Så jeg var litt redd for at hvis vi søkte sent ville jeg få timen sent i svangerskapet. Men legen hadde gjort det hun skulle hun.. Så den 4 oktober (18+3 tror jeg) skal jeg kanskje få vite om jeg har gutt eller jente i magen min ;0) Gleder meg til den UL timen altså!!!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 Ååhh, jeg vil også ha brev!! =) Hehe, har enda ikke blitt henvist jeg da så må vel bare vente! =) Det blir morro på UL da! Er jo ikke SÅ lenge igjen, den tiden går kjempefort! Gleder meg masse jeg.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 10. august 2006 Det brevet er noe av det kjekkeste å få i posten.. Du kan glede deg.. Tiden går fort ja, det er akkurat 8uker i dag til jeg skal på UL.. Gleder meg enormt.. Det blir kjempespennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå