Rose -3. troll i 2012 Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Det kan da ikke være stikninger så høyt oppe fordi livmoren strekker seg??? Noen som vet hvorfor jeg får så mye stikninger så høyt oppee? Har stikninger på rette plassen også! *Rose 4+4* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 11. august 2006 #2 Del Skrevet 11. august 2006 *dytter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 11. august 2006 #3 Del Skrevet 11. august 2006 Jo da, det er nok livmorbåndene som beveger på seg. Uten at jeg skal være for påståelig... Stikkinger er bare et godt tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #4 Del Skrevet 11. august 2006 jeg har også stikkinger , men kun på venstre side... skal det være sånn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 11. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 11. august 2006 Je, jeg vet at stikninger er et godt tegn, kunne bare ikke forstå at de skulle være så langt oppe, men så vet jeg ikke hvor livorbåndene går heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 11. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 11. august 2006 det skal vist være sånn, et av graviditetens onder! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå