Gå til innhold

Erfaringer med teutonia y2k/2?? misfornøyd med svingbare framhjul!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt en Hartan skater s som jeg solgte pga ikke fornøyd med kvaliteten og at hjulet fallt av. Kjøpte istedet Teutonia spirit s3, og har vel aldri vært helt fornøyd med den heller. Helt umulig å kjøre på stier og ulendt terreng, jo. Duger kun til "cafe-vogn"!! Har tidligere hatt teutonia y2k/2-system 03 til eldstemann. Den var god i terrenget, eneste negative var vekten. Nå vuderer jeg den forenklede utgaven y2k/2...noen som har noen erfaring med denne? Er den kortere i liggedelen enn andre teutonia vogner? Håndbrems?

Ønsker: fotbrett, full liggestilling, lett, trehjuling med FAST forhjul, gjerne lufthjul, håndbrems.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en så og si ubrukt mørkeblå spirit x3, fikk ny pga flyskade, den står bare og venter på ny baby i januar. Vi kan godt bytte, har lyst på svingbart frem hjul. Evt bare bytte understell. Det er håndbrems i tillegg til fotbrems.

Skrevet

Hei. Hørtes interessant ut å evt bytte understell. Hvor bor du i landet? Jeg har jo brukt miin vogn fra april, men det er kanskje greit for deg. Må prøve en spirit x3 vogn i en butikk for å se om den er bedre enn y2k/2. Gutten min er 9 mnr nå,så trenger egentlig bare en trille.

Skrevet

Bor i Oslo, men min er oggå litt brikt, men helt ubetydelig. Er kun brukt som sovevogn her hjemme i vinter. Hat to triller og egen sovevogn i barnehagen. Men er litt usikker på om man kan feste 05 bag på 06 understell. Hvor bor du?

Skrevet

Hei. Bor i Moss. Skal finne ut om det går å bytte understell når årsmodellene er ulike. heter dinvogn Joe eller spirit X3. Hvis det er det siste, kan jeg ikke skjønne annet enn at det bør gå! Har ikke prøvd en spirit X3 enda. Må dra til en butikk og se på den. MEn dette er veldig interessant for meg. Ring meg på 48145854.

Skrevet

Hei igjen du som kanskje ville bytte understell på teutonia vognen din med min!! Fortsatt interessert?

Skrevet

Hei. Væt borte i helgen. Må bare ut å prøve en med svingbart hjul en gang til. Men er usikker på om det går å bruke 05 bag på 06 understell. Har spirit x3 ja. Hadde joe før flyskaden. Vet ei som fikk ødelagt understellet sitt på fly nå i år, hadde 05 mod, og tror ikke hun fikk baggen til å passe på 06 mod. Må høre med henne som kjenner henne. Er jo ingen som har begge i butikk så jeg kan prøve det ut. Men kan evt dra ned til ei vennine som har 06 mod, og prøve det ut på den. Men rekker det ikke i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...