Gå til innhold

Mange nye medlemmer :-)

Anbefalte innlegg

De fleste nye innlegg her er gladmeldinger fra nye medlemmer - noe som er kjempeflott ! Men nå begynner jeg å glede meg til vi snart skal få "fylt opp " klubben, slik at vi kan begynner å bli litt kjent og snakke om ulike temaer som opptar oss i vår lille babyverden :-)

Skal bli kjempekos å følge dere fremover, damer - og dele erfaringer, gleder og bekymringer !

La oss gjøre Aprilklubben til et levende forum med humor og åpenhet :-)

Lykke til fremover :-)

Klem, TussiLussi 6 uker på vei !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5881687-mange-nye-medlemmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja helt enig, vi får satse på at aprilklubben blir et hyggelig forum. Har nettop beveget meg inn her på denne siden. Beregnet termin (i babyverden) den 14.april.

Nå skal jeg ta ferie fra jobben i nesten 3 uker. Det skal bli godt, spesielt nå den første tiden av graviditeten.

Lykke til til dere også :)

Helt enig med deg, blir fint å følge hverandre de neste månedene. Hadde stor glede av forumer sist graviditet, og håper det skal bli like fint denne gangen også. Sist gang var det så fint å høre fra "erfarne" gravide, siden jeg var førstegangsgravid. Håper jeg kan være til hjelp for andre førstegangsgravide denne gangen:-)

Annonse

Tror ikke du skal begrense treningen noe spesielt i starten, er vel også viktig å få med magemusklene..kremt... de er nok ikke helt velholdte her i gården.... laaang slapp sommeferie :-)

Har lovet meg selv å komme i gang snart. Kunne tenke meg å prøve pilates, da alle anbefaler det - også for gravide. Noen som har prøvd???

Hei TussiLussi

Jeg ble så glad av den positive åpningsmeldingen din :-) Dette kan bli rent så hyggelig :-) Kjekt å ha noen å "prate" med i samme situasjon, og angrer på at jeg ikke gjorde det i første sv.sk. Da rørte jeg ikke pc`n under hele sv.sk. Jeg har prøvd pilates, dvs vi fikk innføring i de mest vanlige øvelsene. Jeg har vurdert å begynne nå, det er utrolig fin trening.

Annonse

Godt å høre at dere er med damer :-)

Er litt på gyngende grunn her inne....

svangerskapsdagboka mi vil nemmelig ha meg inn på marsklubben ( termin 28.mars)

men jeg er så rimelig sikker på at EL ikke kom før 7. juli , og det tilsier termin den 2. april... så jeg henger her likevel, jeg... så får UL avgjøre hvor jeg hører hjemme :-)

Jeg hopper inn her,jeg også....Selv om terminen er veeldig usikker (her på BIM kalkulator...6.april,regnet utifra blødningen i forbindelse med sa i juni..)

Håper jo selfølgelig at jeg blir her lenger enn jeg var i februarklubben...

Gleder meg uansett videre..nå er jeg veldig kvalm for tia, og det er ofte ett godt tegn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...