Gå til innhold

The no cry sleep solution

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte denne boka, og begynte med den.Men problemet er at man liksom skal skrive opp når babyen våkner på natta og hvor lang tid h*n er våken! Jeg samsover, så når babyen våkner om natta gir jeg bar epuppen og sovner igjen selv. Jeg har ikke ork til å holde meg våken for å skrive ned dette! Er det kjempe viktig for å kunne gjennomføre? La fra meg boken pga dette, men har jo lyst på forandring..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5881240-the-no-cry-sleep-solution/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en veldig bra bok, men det tar tid før resultatene synes. Det er fine tips for de fleste. Tror egentlig ikke det er så veldig viktig å skrive opp nøyaktig når h*n våkner etc, men heller at du bruker de metodene du har bestemt deg for. Å skrive opp tidspunktene er vel bare for å ha sånn noen lunde peiling på hvor mye søvn barnet faktisk får gjennom et døgn. Vi har i hvertfall ikke skrevet det næyaktig opp, og vi ser resultater likevel :-)

Lykke til!

Jeg har også akkurat kjøpt boka og er i gang med å skrive opp, begynte i dag tidlig så har ikke kommet til natta ennå. Regner med jeg får samme problem som deg i natt... samsover også og tror det kan bli vanskelig å få skrevet ned alt i løpet av natta. Men tror ikke det er så farlig. Man kan jo forsøke å kikke på klokka i løpet av natta og se om man husker det sånn cirka neste morgen. En viss fornemmelse får man jo...

lykke til - jeg er kjempe spent på å se om vi får gode resultater:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...