Gå til innhold

Flink på 3. dagen!

Anbefalte innlegg

I dag er jeg stolt! Det er dag 3 der jeg ikke har spist chips, sjokolade, drukket brus, brukt smør...........

Jeg drikker ikke nok vann, det er litt negativt, så der må jeg skjerpe meg! Målet er 4 liter, men delmålet er å klare 2!

Har kun spist knekkebrød med cottage cheese, annen lett ost, tomater, paprika og spist mindre til middag en vanlig, og bare kylling/vegetarmat med få kalorier.

I dag ble det bakt potet UTEN smør med lettost, bakte bønner og mais.

Jeg har ikke veid meg, men har bestemt at jeg vil se hvordan det går på bh'en, siden de er TRANGE! Etterhvert satser jeg jo å å kunne flytte inn et hakk og så gjerne et til!

Et lite spørsmål, det var en diett her med mange måltider i løpet av dagen og det stod antall kalorier pr måltid, men ikke per ting på listen. Lurte på når det står 100 g av noe om det er tørr vekt hvis ikke det står noe annet der?

145 gram pasta hørtes liksom så mye ut hvis det var rå vekt liksom...............

Ellers håper jeg det er flere her i str. 54(!) som har begynt på den smale sti uten medikamenter. Jeg ammer så her er det bare reduksjon av mat som er "lov". Håper også å klare å begynne å svømme da bekkenet mitt ikke tillater meg noe særlig turgåing som nok hadde hjulpet godt på.............

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5881233-flink-p%C3%A5-3-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...