Gå til innhold

VILLE KULLA familie barnehage i østensjø, noen erfaringer???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Har barnet mitt i Borka fam bhg, som er drevet av samme som Ville Kulla. Jeg er også litt misfornøyd, mest uteplassen jeg reagerer på. De har en sandkasse der som så og si mangler sand, og synes det kunne vært et lekeapparat der som f.eks. huske e.l.

Tror kanskje jeg kommer til å si ifra på foreldremøte, men gruer meg til å starte sesongen med klaging.

Ja vi har hatt sønnen vår i den barnehagen i 2år og har alltid vært veldig fornøyd. Syntes dem var veldig flinke til å finne på ting med barna og jeg var aldri utrygg på at mitt barn ikke hadde det godt o trygt der. Om du er misfornøyd med assistenten synes jeg du burde si noe- ingen kan forandre seg om man ikke får høre at noe kan bli bedre. men det kan også være fint at de i barnehagen også får høre hva som er BRA også :) så du kan komme med både positiv og negative ting på en gang om dette er noe du gruver deg til. Hun som driver denne bhg har jeg alltid hatt god kommunikasjon med og tror nok hun er åpen for en samtale. Lykke til- si hvordan det gikk da

...mangel på sand kan jo være fordi det har vært sommerferie og dem ikke har rukket å få fylt sandkassen ennå? om det har vært feriestengt der da?

kan da ikke være så farlig å spørre om sand vell- ett spørsmål er vell ikke klaging???

skal si ifra etterhvert om det ikke blir bedre... hun som driver barnehagen er super, assistenten vi er misfornøyd med. hun sitter ALLTID på rompa når vi leverer eller henter, ser henne aldri aktivisere eller leke med barna Sist vi hentet satt hun på verandaen og "ventet " på oss. datteren ¨vår satt og så etter oss uten en leke eller noen ting-eneste som lå der var røyk pakken til assistenten...

ang ute arealene savner vi også husker, men fornøyd med hun som driver barnehagen absolutt.

Hei,

det er "meg med sandklagen". Er enig i at hun som driver barnehagen virker kjempe alright, assistentene hos Borka er også hyggelige. Skal si ifra om uteplassen og at "gubben" evt kan hjelpe til med fornying av sandkasse.

Annonse

kjære meg- man klager vell ikke til bydelen FØR man har snakket med ped leder eller eier? det er når man uten resultater fra samtaler med dem at man klager til bydelen. Bhg må jo få en sjanse til å endre seg- og om ingen kommer med hverken positiv eller negativ kritikk da tror man jo at alt er bra- eller gjør man ikke det? Synes det er litt overdrevent å sende klage til bydelen når hun ennå ikke har snakket med ped lederen- som det ser ut som flere er fornøyde med.

har nå tatt opp at jeg synes assistente burde være mer aktive med barna, og ikke minst ikke la min 18 mnd gamle barn sove i 3 timer!!!!

ble tatt i mot sånn passe, hun skulle prate med de. samt de skulle se om de fikk ordnet med sandkasse eventuelt huskestativ... Foreslo at foreldre spytter inn en hundre lapp hver så får vi se om det blir noe ordning..

Annonse

Du med barn i Borka, blitt noen sandkasse på dere?? klaget over at det stod framme ett FULT askebeger rett på varandsen der barna leker. lighter og røykpakken lå framme... bestyreren skulle selvsagt ta det opp med assistenten. men synes det var litt på kanten jeg da...

Hei, et par dager etter jeg skrev innlegget sto det på tavla i barnehagen at det ville bli fyllt på sand i sandkassa. Synes også det ville vært greit med et huskestativ i hagen, blir greit å gå på foreldremøte imorgen.

• 1 måned senere...

Hei,

Har også erfaringer fra den barnehagen (ville kulla) og er enig i at en av assistentene godt kunne engasjert seg mer (vet ikke hvordan det er der nå etter sommeren). Ellers var jeg veldig fornøyd. Resten av assistentene var gull verdt og lillegull stortrivdes!!!

Godt å ha barnet et sted hvor det ikke er så mange barn også, spesielt før de fyller 3 år, synes nå jeg da.

-Fornøyd mamma-

Hade jag jobbet i den bhg hade jag blitt såååå sint om jag hade sett de här inleggen! Ta det upp med styrer i bhg da vel. är det så svårt?

Visst, helt idiotiskt med røyk og askebeger i närheten av barna, helt enig!

Men vad ser dere av assistenten mer än vid leverig og henting?

Hon kanske är kjempeflink under dagarna, man kan vara sliten om morgonen og ettermiddagen, hon kanske inte orkar fly runt och leke precis da?

Sen ska jag erkänna att jag också rydder leker när det är 5 min igen till stängningstid, vi har föräldrar som kommer både 5 och 10 min för sent, och då MÅ de regne med att vi har ryddet..

Vi vill också hjem, vi har ett liv vi også...

Säger inte att det var så i ditt fall, men kommer man i sista sekund i bhg för att hämta barnet sitt så får man acceptera att det är slut på aktiviteterna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...