♥Cherrypie♥ Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg er sulten heletiden,har ett tomrom i magen konstant å det er ubehagelig. Er kvalm 24t i døgnet, uten opphold! Kaster ikke opp heldighvis. Hver gang jeg har spist ett godt måltid er all energien i maten borte etter 20min å jeg blir sulten igjen. Jeg må spise mye heletiden. Har gått ned i vekt også, det er noe som "tar" alt jeg spiser å alt jeg har på kroppen..virker som all maten jeg inntar går rett ned å blir borte..uansett hvor mye jeg spiser blir jeg tynnere å kjempesulten.. Har høy forbrenning,men ikke så høy som dette.. Dette syns jeg er rart.. bir veldig sliten.. noen andre som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
go`gutten +go`jenta Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 du er ikke alene. jeg har det akkurat samme som deg. har blitt sykmeldt jeg, for jeg orker ikke å jobbe. har fått beskjed om å bare ta det med ro. ønsker deg masse lykke til. vi får håpe det går over snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg opplever nesten det samme. Spiser for å døyve kvalmen, og er støtt sulten. Men jeg sluttet også å røyke da jeg ble gravid... Har gått opp fire kg allrede...sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LuLu :o) Skrevet 10. august 2006 #4 Del Skrevet 10. august 2006 Vet om en som fikk for høyt stoffskifte når hun gikk gravid. Ikke det at du nødvendigvis har det, 3Jente22år, men kan kanskje være lurt å få sjekket det hos legen for sikkerhets skyld. Iom at du spiser mye, men går ned i vekt og at du er veldig sliten samtidig. Uansett er det jo så forskjellig hvordan man har det i svangerskapene sine. Og det høres jo ut som du har høyt stoffskifte fra naturens side. Håper du får igjen litt mer energi etterhvert ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå