Gå til innhold

Beste BarneTV-serie?

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Haha, å se Portveien2-Eli, gjør meg helt sentimental..

Hva, i deres mening, er den beste barneTV-serien eller programmet noensinne?

Jeg har mange favoritter jeg altså, men jeg husker at jeg syns "mumfie, den rosa elefanten" var utrolig spennende,

at Pompel og Pilt var altfor skummelt..

Men faktisk må favorittene være "berta" (Berta, kjære Berta, du er en underlig maskin..*nynne*

og den forholdsvis nye serien "Kalle og Molo" den er veldig bra!!

Fortsetter under...

Hehe! mumfie og det der flukten fra dyreskogen husker jeg var spennende! å en edderkopp med ett enormt smil.. hmm å så de to fra sesam stasjon, bertil å et eller aent :-P er så mye skummelt som blir sendt på barne-tv nå for tiden.. gruer meg litt til at ungen min må se på pokemon å andre skumle asiatiske tegneserier.. synes barne-tv skal være koselig jeg!

Erling og Bernt! Ja, de var morsomme!

Og så Fraglene!

Hihi

men jeg er enig, Pokemon og sånt blir forbudt hos meg..

Heldigvis har vi bare tv2 og nrk1, så da blir det begrenset. BarneTV klokka 18 og kanskje lørdags morgen etterhvert når barna blir større.

Jeg HATA Dyrene i Hjorteparken! Oh My God, det ødela hele kvelden for min del, hehe!! Jeg kunne brent hele den forbannade Hjorteparken.. *BlæææH*

Men VinterSol, nå fikk du meg til å tenke tilbake på barndommen.. Hvor jeg, min venninne Siril og kjæresten våres Andreas satt i Siril's kjeller med hver vår lille godteskål og fulgte iherdig med på ASYLET som gikk på Midt I Smørøyet.. Ikke akkurat BarneTV, men.. Det jeg kom på når vi var inne på temaet, hehe! :P

Men ellers så vil jeg si at Fraglene var en stor favoritt!!! Og ellers Disney.. Disney kan jeg se på fortsatt, tror jeg har alle Disney filmene som finnes, hehe! Jeg ELSKER Disney-filmer!!!!!!

Annonse

jeg likte heller ikke dyrene i hjorteparken. det var en sånn serie som bare fortsatte og fortsatte og fortsatte og bare ble tristere og tristere og skumlere og skumlere..

huff nei.

men tøydukke anna da?

Også husker jeg noe som nrk hadde laget, med en fyr som bodde på loftet sammen med en rosa elefant? noen som husker hva det var?

Asylet var topp! Alle ville ha sånn hår som hun stumme! hihi

ÅÅÅÅ!!! Dyrene i hjorteparken!!! argh!!

Jeg var så irritert på det programmet da jeg var liten... Jeg forstod ikke hvorfor i alle dager de bare ikke kunne gå til den idiotiske parken som de skulle, isteden for å drive med fullt av annet tull hele tiden!!

Også den dialekten!! "Tssss, no skal ete deg" "Nei, ittsje gjør det!! Rev, kor e du?"

Blærk, kan ikke noe for det... men halve tiden satt jeg bare og ønsket at de skulle holde munn.. ;) hehehe...

Men musikken fikk jeg dilla på! :D haha!

Pompel og Pilt!! Driiiiiiiiit skummelt, jeg var livredd jeg... Så ut som du spinngalne seriemordere!! "Popel, pilt.. reparer reparer!"

Men favoritten: Mumitrollet eller Ole, Dole og Doffen på eventyr! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...