Gå til innhold

September: Straks høygravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 2 dager til jeg er høygravid. Har 42 dager til UL termin nå. Gi meg tålmodighet!!! Vil så gjerne se gutten nå :o) Men får vel bare vente... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis, og velkommen i "klubben" snart!!

Skrevet

Jeg kommer også, krypende etter. 4 dager til jeg er høygravid. Men føler og har følt meg høygravid en god stund, allerede..

Skrevet

Jeg er høygravid i dag, så nå nærmer det seg ihvertfall slutten på denne rugeperioden. Gleder meg til å se jenta mi, så jeg håper de siste dagene går veldig fort.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

tooo dager nå så....men kan jeg kalle meg høygravid da??

har jo lav mage....må bli lavgravid det,hehe...

ser frem til alt er over.er en smule lei og utolmodig i dag......

Skrevet

3 dager til jeg er høygravid nå. Jippi håper det går fort nå . Vil så gjerne se jenta mi :)

Skrevet

Da er jeg sikkert høygravid jeg da? Har termin 14.sept. Når regnes en som høygravid egentlig? Gleder meg veldig til å få møte jenta mi. Det samme gjør min 3-år gamle sønn som ser veldig frem til å bli storebror. Han klapper og koser med magen min og prater i vei med babyen. Veldig søtt:-)

Skrevet

Du er nok høygravid ja. Du regnes fra du har 40 dager igjen til termin.

Selv har jeg 8 dager igjen og synes alt nærmer seg med stormskritt.

Skrevet

I dag er jeg også høygravid! har termin 22. og ikke 20 slik det står i nicket mitt. Når folk nå spør meg hvor langt jeg har kommet så sier jeg ikke lenger antall uker på vei, men antall uker jeg har igjen. Nå har nedtellingen begynt!

Skrevet

fikk plutselig se at det står 22.09 i nicket mitt... begynner ammetåka litt tidlig tro..? er faktisk blitt litt surrete....

Skrevet

Jippi, idag er jeg også høygravid! det nærmer seg veldig nå!

Skrevet

Ble vist høygravid i går jeg og :o) begynner å nærma seg no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...