Gå til innhold

noen som testet positivt veldig tidlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Brenner etter å få teste. Har to barn fra før, og da ventet jeg til ikm dagen før jeg testet, og da var det veldig blå strek. Lurer derfor på om det er mulig å teste pos veldig tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har testet positivt i begge mine svangerskap på dag 27. Vet ikke om det er tidlig nok for deg men det var det for meg. Siste gang var på fredag, skulle hatt mensen i går, så det var 5 dager før IKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har litt lange sykluser ligger på +/- 35 dager.....vet ikke akkurat hvilken dag jeg hadde el, men har jo fulgt med på denne tappen i lang tid. Den var åpen og alt tydet på el i nesten hel uke, så ut`n el test vet jeg ikke akkurat når jeg hadde el. Det som var så rart denne måneden er at jeg har hatt murring helt siden el, og nå er jeg kvalm i tillegg hele døgnet. Synes disse symptomene kom veldig tidlig........så det er mulig jeg er hypokonder. Får aldri murringer før tidligst et par dager før vår kjære ufordragelige tante rød.Tror det er 5-6 dager +/- til jeg venter tr.

 

Spennende å høre at det er mulig å teste positivt flere dager før , men jeg må kanskje vente litt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo alltids ta en test.Er den negativ kan du alltids trøste deg med at det kan ha vært for tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du jo helt rett i, men jeg har jo lovet meg selv at jeg ikke skal være så ivrig denne gangen. Var så ivrig da vi prøvde med nr2, så det gikk på helsa løs....ble så stresset så jeg tror det var det som gjorde at det tok så lang tid.....men jeg kjenner en veldig trang til å finne frem testen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bestille tester på www.billigetester og teste med dem. Da koster hver test kr 10 og så trenger du jo ikke å fortelle mannen din at du tester..

 

Det er selvfølegelig om du vil teste, men om du føler symptomer så kan du jo teste. Hadde ingen graviditetssymptomer jeg da jeg testet positivt, bare mye annet....

 

Første svangerskap fikk jeg utrolig ømme bryster på dag 14, ,

Nå fikk jeg råmelk i brystene på dag 22, 3 små bloddråper i trusa på dag 24, og noen stikninger i magen på dag 26. Tenkte ikke overa stikningene kunne være tegn.Testet positivt på dag 27 som sagt og kalkulert el var på dag 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 3 dager før ventet mens. Med nr1 testet jeg pos 4 dager før ventet mens. Brukte CB begge gangene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tøft!!!! Jeg har billig tester liggende hehe, og har symptomer så det holder, men bør jeg ikke teste helst på morgene især hvis det egentlig er litt tidlig å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg testet positivt 5 dager før ikm... Trodde jeg var 4+3, men så viser det seg at jeg hadde el en uke senere enn jeg trodde. (ultralyden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...