Gå til innhold

noen som har opplevd at testing av sæd 2.gan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min har testet sæden sin flere ganger hos dr. Purvis, og resultatet har variert fra gang til gang. Noen ganger er kvaliteten OK og andre ganger dårlig. Vi er i gang med prøverør, så nå spiller det ingen rolle lenger:-)

Hilsen

Samboeren min fikk testet sæden sin hos fastlegen sin første gangen. Da fikk han vite at det var helt dødt der, men jeg tviler sterkt på at fastlegen hans har bra nok utstyr til å se så mye...

Andre gangen tok han testen hos en urolog, og da fant de noen svømmere, men ettersom jeg forstod det så er det ikke mange, dessverre :-( Men uansett så var jo resultatet bedre :-)

Vi søkte til Riksen i mai 2005 og kunne fått første forsøk i januar 2006, men vi utsatte det for jeg var ikke mentalt klar.

Vi hadde IVF-forsøk i april, men ingen av mine 18 egg ble befrukta. Nå har vi hatt ICSI-forsøk og 10 av 15 egg ble befrukta. 2 egg ble satt inn i går, så nå ruger jeg på noe som kaaaaaaanskje blir tvillinger *håpe*

:-)

Annonse

Min sambo fikk beskjed om at 1. prøven hans var dårlig. Det var mange svømmere, men få med liv i. Den gangen tok han prøven på et vanlig sykehus. Neste gang tok han prøve på fertilitetsklinikken og prøven var helt etter boka. Frisk og fin!

På fertilitetsklinikken forklarte de sorskjellen med at på sykehuset så de kun på mengden og hadde dårlig utstyr.

Uansett; han er i allefall frisk og fin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...