Gå til innhold

Betaler man alle medisinene på apoteket eller ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål, men jeg skal snart ha mitt første ivf-forsøk og lurer på om man betaler medisinene på apoteket..? Har forstått at vi får dekket over 15.000 av trygdekontoret, men det er vel i etterkant. Høres så rart ut at man drar kortet på kr. 20.000 eller noe sånt på apoteket...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du må betale for medisinene når du henter dem. Men for det første så er det de færreste som bruke 15 000,- på et forsøk, og for det andre kan du hente medisinene litt etter litt.

Lykke til!

Skrevet

Du betaler medisinene på apoteket, men det er ikke 15-20 000 første gang. Nå er det er det en stund siden vi handlet, men tror ikke det var mer enn ca 8000 tilsammen på første forsøk. Du trenger jo heller ikke hente alt på en gang. Du skal jo spraye i 3 uker først, sprøyter i 1-2 uker og progesteron el lignende til slutt så det tar jo noen uker.......

Lykketil med forsøket! Her rusler det ei ett år gammel snuppe rundt etter icsi!!!

Tulle

Skrevet

Tusen takk for svar!! Dette formumet og dere alle er helt fantastisk! Har så mange spørsmål og her er jo alle så hjelpsomme :-) Det gjør virkelig alt mye lettere..

Lykke til meg rugingen snøfilla !!!!! :-)

klem

Skrevet

jeg betalte 9000 kr for medisinene nå på første runde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...