Gå til innhold

Har jeg blitt gal?? Vognforrvirring..

Anbefalte innlegg

Vet dere hva?? Vi hadde kjøpt en teutoniavogn med 2 små forhjul, etter mye tenking, mange rare drømmer om at jeg ikke kommer frem eller tilbake når det snør...(var så mye snø ifjor - og jeg glemmer ikke de stakkarene som knapt kom seg frem...)..bare MÅTTE vi avsted å bytte (+ legge til endel penger) til en vogn med større hjul...Vi har altså idag havnet opp med en Mutsyvogn istedet med digre hjul! har i tillegg handlet stelleveske som hører til, reisereng, trappegrinder...+ sengehimmelstang.!! PUH!!

Jeg ler meg ihjæl, for sambo har nå sitt fulle hyre med å teste reisesengen...

klem, klem ;))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5880241-har-jeg-blitt-gal-vognforrvirring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi make vogn, Popkind! Kult! - og jeg tror det var smart å bytte.

- og nå har dere jammen kommet GODT i gang med shoppingen, hehe... Trappegrind...? Det tenker jeg å kjøpe til våren eller noe.. *fnis*

Men godt med alt som er i hus!!

Hvordan ser den nye vognen din ut da? Helt sort...?

Glemte å si i går at vognen vår er grå også.. Den er sort, grå og med limegrønn kant..

Du har også fått sengehimmelstang i hus, ser jeg.. himmelen da? Jeg synes det er litt vanskelig å kjøpe ting som sengetøy, himmel og sengekant og sånn når jeg ikke vet kjønnet (selv om det også finnes kjønnsnøytrale ting, jeg vet jo det..)

Grattis med ny vogn! - igjen!!

takker, den er sort med litt grå kant - Har vi lik vogn????? trodde du kjøpte Teutonia mistral, jeg??

Himmelen, sengekant og sengetøy har jeg fått av søstern min-

Seff MÅ vi ha grind!!!! hihihihi - Utolmodig, jeg nei!!.....De har grind på babyshop til 249, ordinær pris 599,-

Ja, Lucia - jeg handler på Babyshop i Lillestrøm..Masse fint der..

Annonse

Gratla med ny vogn.

Har vært og henta vognen min også. den står nede i gangen,ja jeg har ikke levert den til svigers :-)

Har hele tiden trodd at det var en brio duo vogn, men den gang ei, det var en combi. Litt snytt kan man si.

Men det er en fin vogn.

Ellers etter tips fra mensana har også jeg handlet inn dyne på kid. Såg at de også hadde flere ammeputer inne,+det ble noen rosa fleecepledd som var på tilbud til en rimelig penge.

KJEKK tid dette her med masse shopping :0) Greit å kunne kjøpe litt nå så slipper vi å kjøpe under julegave utlegg o.l.

Eh... du har rett, Popkind. Var det Mistral jeg sa i går...? Da er det det. - visste det begynte på "M", hehe:-)))

Billig grind da!! - og da er det seff smart å handle på salg!

Jeg har forresten bodd like ved Lillestrøm.. flyttet hjem igjen til Bergen da jeg ventet andremann.. bodde på Skjetten og jeg jobbet på polet i L.strøm... Blir litt mimrete når du og Lucia nevner stedsnavn..hehe

Du kjøpte dyne på Kid, ja! Bra, Smiley!

- og de fleecepleddene der koster jo nesten ingenting om dagen.. jeg kjøpte to til å ha i sofaen.. Kostet 25,- stk eller noe i den duren.

Gøy å handle på salg, hehe

Julegaver, ja..der sa du noe.. kanskje vi skal kjøpe fleecepledd til hele slekta....?? :-))

Neiii, så kult - da har jeg sikkert handla mange vinflasker av deg.....hihihihi, verden er ikke stor! Sambo kommer fra Skjetten..

Jeg er helt utslitt av all handlingen idag, jeg ( i tillegg til nesten ikke noe søvn). Skal til legen i morgen, kanskje hun kan finne ut hva som feiler min arm som ikke liker å ligge stille i sengen???

klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...