Gå til innhold

August: Perfekt fødevær (regn og lyn og torden), men ingen vondter.. : (


MiniBassen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vedder på at fødselen din starter klokken 05.39 i morgen, og at babyen er ute før klokken 12.00. Vedder en softis med lakrisstrø.

 

(tenk så artig om det hadde stemt, da;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i går, men gikk 12 dager over med forrige. Belager meg på noe slikt denne gangen også, hvis de på sykehuset ikke vil sette meg i gang da:-( Lillegutt var såpass stor at det nok ikke er vits i å la meg gå så lenge over tiden denne gang. Kontroll i morgen, får vite litt mer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde ingentingen i natt.. : (

Trøster meg med at jeg snart får en softis.. : )

Har du vært på kontroll?? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Kjedelig at babyen din lar vente slik på seg... Uansett skjer det jo noe snart, har du fått time til overtidsvurdering?

 

Jeg var på kontroll- alt var veldig bra og UL viste at barnet var ca 3900 g nå. Så nå er det vel ingen grunn til å vente så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått time til overtidskontroll på torsdagen, men håper virkelig at jeg slipper å gå på den.. : ) Vèldig kjedelig å vente nå..

 

Så fint at alt stod bra til på kontrollen.. : ) Får håpe du slipper å vente så lenge.. Kanskje de kommer iløpet av helgen? Det hadde vært fint.. Eller kanskje de har lyst til å vente med å komme ut slik at de alltid har bursdag heeeelt i begynnelsen av skoleåret.. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...