nattinatt Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Idag ringte eg ei spå dame,og det som ho kom fram til,syntest eg var sånn passe,om eg skal sei det slik.Ho meinte,etter å ha prøvt meg litt i arbeidslivet,kom til å bli uføretrygda neste vår,for ein tre år.Føler ikkje helsa er så skral heller..Eg er begynt å trene litt igjen,og føler trass alt at det går rette veien.Difor lurer eg på kva dere ser.Eg vil no helst få komme i jobb igjen etterkvart. No har eg utsatt skulen til neste haust,så får eg sjå kva som skjer til hausten igjen.Men ho og meinte eg fekk attføring,og begynte i ein jobb først..Vil dere sjå??Født 04.05.68 I kveld skal eg på klubb å kose meg igjen.Det gler eg meg til Stor klem til dere flotte,flinke,snille,og greie spå damer.Er no kjekt dette her
Lillegull og spiren Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 hei...jeg får ikke opp at du blir uføretrygda i 3.år,føler at det er en jobb i vente,som kommer til å dukke opp om en stund..en jobb som passer deg og dine behov,,kos deg mass på klubben. har også skrevet på "innlegget vårt":) klem
lucky1 Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 jeg får heller ikke opp uføretryg i 3 år. attføringen kommer til å klaffe ja. men du er nødt til å "kjempe" litt med systemet. stå på dine krav!! sjekk også ut hvilke rettigheter du har! ikke godta uføretrygd uten at du mener det veldig sterkt at det er nødvendig!!! stoooooor klemz til deg, kooos deg masse, du fortjener det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå