Gå til innhold

Vognvalg! Hartan eller Teutonia?

Anbefalte innlegg

gruble gruble...

vil ha 3-hjuling med vendbar sittedel og roterende forhjul, og så langt ser det ut til at det står mellom en Hartan Skater S eller en Teutonia Spirit s3...

Noen med synspunkter eller erfaringer? Vi har ikke bil, så hvor stor den blir sammenlagt og slikt er ikke så farlig... Imidlertid bør den være grei å få med seg på kollekivtransport av ymse slag :-)

Takker & bukker!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5879395-vognvalg-hartan-eller-teutonia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vurdert quinny freestyle 3xl?

Den har alle de egenskapene du snakker om, og kan brukes både med softbag i sportsvogndelen, eller med egen hardbag.

Denne vognen har vi, og er strååålende fornøyd.

De andre har jeg ingen erfaringer med;)

Jeg har erfaringer med begge vognene. lånte i noen måneder teutonia og har nå skater xl. må si jeg er mest fornøgd med skater xl. men vognene er utrolige like. er ikke store forskjellen på de. men skater vogna var mye enklere å trille. den er kjempe god!

Hei studentmamman!

Jeg synes Quinny ser så utrolig smal ut, jeg! Har en drøm om å bare trenge å kjøpe EN vogn, så jeg vil gjerne at den skal vare ungen ut, om su skjønner. Men den er kanskje ikke så smal som jeg tror..? Hva tror du, får en treåring plass i den?

:-)

Hei!

Jeg tenkte også som deg, og ønsket en vogn som lillegutt kunne bruke helt til han skulle gå.

Nå er han bare 4 1/2 mnd enda, så vet jo ikke hvordan det blir senere, men jeg synes ikke den vogna virker smalere enn noen andre.

Så på hartanvogna selv, og synes egentlig den ser smalere ut, men jeg tar kanskje feil?

Uansett, jeg er kjempefornøyd med quinnien, og gleder meg masse til å bruke sportsvogndelen til høsten!

Lykke til med vognvalget:)

Annonse

Hei igjen!

Jeg er enig i at Hartanvogna også er smal med bagen i, i forhold til quinny med bag i, men selve sportsvogndelen er mye bredere. Vi trenger nemlig ikke bagvogn, vi har fått arve en som gjør nytten enn så lenge :-) Heldige oss! Så jeg er på en måte "bare" ute etter soprtsvogn, jeg.

Hvor er du student forresten? Er også studentmamma nemlig, i Oslo :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...