Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 gruble gruble... vil ha 3-hjuling med vendbar sittedel og roterende forhjul, og så langt ser det ut til at det står mellom en Hartan Skater S eller en Teutonia Spirit s3... Noen med synspunkter eller erfaringer? Vi har ikke bil, så hvor stor den blir sammenlagt og slikt er ikke så farlig... Imidlertid bør den være grei å få med seg på kollekivtransport av ymse slag :-) Takker & bukker!
<3 + <3 + <3 Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 S3!!!! Mye penere ;o) I tillegg er den gulla god! ;o)
fråsk Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Jeg ville ikke kjøpt noen av dem for å være helt ærlig, men hvis jeg måtte velge så hadde jeg tatt S3.
Gjest Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 hei fråsk! Har du noen andre gode tips da? Blir glad for alle gode råd :-) Som sagt ønsker vi oss roterende forhjul, vendbar sitteinnsats og trehjuling :-)
fråsk Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Hm... Mange har jo Quinny freestyle comfort da, men denne sier noen er smal i sittedelen. Det er litt typisk for vogner med vendbar sitteinnsats at de er det, så jeg har egentlig ingen andre å anbefale faktisk hvis det er et krav. Dersom sportsdelen kan være fremovervendt kun vil jeg tipse om Icoo og Traxx marlin 3 (disse har skivehjul), Mountainbuggy/One three hill eller TKF. Disse syns jeg er stiligere og dessuten så er de lettere i vekt.
påsan Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Hei. måtte bare svare da jeg hadde samme problemstilling. Kjøpte først en Hartan skater s, som jeg raskt solgte igjen pga at forhjulet fallt av og ellers virket som dårlig kvalitet. Syntes heller ikke det svingbare forhjulet var bra å trille med bortsett fra på flat asfalt... Kjøpte istedet Teutonia spirit s3...men syntes fort denne også var dårlig å trille med det svingbare forhjulet. Dårlig på stier etc. Selvom man låser hjulet, går det lett opp. Dessuten er forhjulet så langt "innunder " vognen, istedet for at det er langt fram, og dette gjør det vanskelig å kjøre over steiner, røtter etv på stier og opp fortauskanter. Jeg selger min nå, og skal ha en trehjuling med fast forhjul.Vurderer teutonia y2k/2. Har fra før samme vognen med vendbar sitteinnsats. God vogn, bare litt tung. Evt kjøp teutonia spirit X3 med fast forhjul. Resten av vognen er god, men DYR! Lykke til i barnevogn jungelen....
Isotta Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Kan ikke forstå at du har hatt problemer med S3 i skogsterreng, jeg synes den er helt super til det! Ikkeno problem! Anbefaler vogna på det sterkeste. Ville i hvertfall ikke kjøpt en Quinny Comfort, den når ikke S3 til knærne. Bred mellom bakhjulene, velter lett, kalesjen er pinglete, bråkete og trekkfull. Eneste pluss med den vogna er at den er stilig. Nei, jeg hadde ikke nølt: kjøp en Spirit S3, mye kvalitet for penga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå