Gå til innhold

Noen sin kan noe om UL?

Heihvordetgår

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjertet begynner å slå 25. dag etter befruktning.

Jeg var uheldig med ul i uke 4 og 5 og fikk dårli info om at man kanskje ikke så noe, så jeg fikk beskjed om at jeg ahdde mistet 2 ganger, men det viste seg å være feil. det er en ul debatt her, og ett forum for ufrivillig abort. der vil du finne MASSE svar på nettopp dette.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tidligste eg har vert på ul va i uke 6.

Såg plommesekken å en liten prikk ( som viset seg å vere lille Benjamin på 10 mnd nå)

De er helt fantastisk å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var på UL i uke 6 og fikk se hjerte slå og noe gjennomsiktig...nesten som en skygge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spurte var at jeg var på Ullevål i dag for å gjennomgå odbukjsonen fra gutten jeg skulle fått nå i oktober. Samtidig med at jeg var der, spurte legen om jeg ville se på ul på det fosteret jeg bärer nå. Vi så ingenting på ul, og legen mente at jeg kanskje ikke var gravid, selv om jeg tok en positiv test i dag. Han mente kanskje det var et etterheng fra SA jeg hadde nå i juni. Men jeg har tatt tester etter det som var negative, men fikk positivt i dag. Så jeg lurer egentlig på om graviditetstesten har lurt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... ikke rart du lurer da..! Jeg var til ul når jeg var 7+2, og det var ikke store knøttet! Så hjerte.. det var jo viktigst..

Jeg har faktisk fått en missvisende test... Jeg trodde jeg var gravid jeg, også kom tanta.. Jeg bare hæ?! Så jeg spurte på apoteket, jepp, flere hadde kommet klagende..

Men fikk du ikke tilbud om en ny ul? For å sjekke at det er liv der? Det er jo ikke stort å se før du er 6-7 uker på vei. Kanskje ul apparatet ikke var så oppdatert?

Selv om jeg har opplevd positivt test, som ikke skulle vært det så er det utrolig sjeldent da!! Så jeg vil jo ikke akkurat tro at det er tilfelle med deg. Og du har fått negative tester etter sa'en din..

Krev ny ul du.. Om en uke..

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å ta en test igjen om en uke, og så skulle jeg ta kontakt. Skal uansett få tett oppfölging pga det som skjedde med gutten, så jeg skal få ul og fostervannpröve når jeg er 10 uker på vei. Men selv så er jeg overbevist om at jeg er gravid igjen, kall det gjerne kvinnelig intuisjon, så jeg får bare teste igjen neste uke også, og så ta og ringe legen. Vurdere også å ta kontakt med fastlegen min for å få det bekreftet der. Men det jeg også synes var litt rart var at legen på Ullevål sa at han ikke stolte på blodpröver. Så jeg fikk ikke tatt en hcg-pröve der heller da. Jaja, smöre meg med tålmodighet, og teste igjen, positivt såklabert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...