baloo07 Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Hei alle! Det har vært en overveldende respons og jeg har fått treffe så mange hyggelige mennesker!!!!! Kjempe gøy! Jeg prøver å hjelpe alle som henvender seg, men det har nesten blitt umulig!! Fra nå av tar jeg så mange "hvilket kjønn" spørsmaål jeg kan her inne på bim!! Ikke send meg mail altså! De som vil ha en utfyllende lesing kan sende meg mail til: [email protected] Spår også via msn som har vært kjempefint til nå, da man kan stille spørsmaål underveis!!
Lillegull og spiren Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 hei..sendte deg en mail..men fikk ikke svar.. Har et par sprørsmål:) kan du se om jeg er gravid nå eller blir det i aug,født 08.04.84 gutt eller jente..klem
baloo07 Skrevet 11. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2006 beklager Baas, men som nevnt overfor....det ble litt mye! Dersom du ønker en full såprunde kan du kontakte meg på nytt på e-mail!
Lillegull og spiren Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 kan jeg spøøre om kun et spørsmål? er jeg gravid nå? født 08.04.84 klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå