Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg trodde det skulle ligge på over 100....min lå på 55 og resepsjons damen sa det betydde gravid,men leser om over 100.....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loveangel Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 Heisann.. Med min yngste sønn lå hcgn min på 31 første gangen, to uker etter var den på 321, så slapp av.. Hcg stiger som bare det Nå i dette svangerskapet lå hcg på 322 når vi oppdaget at jeg var gravid, 1 uke etter 2459, en uke etter 3698-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemary Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 Hcg dobler seg daglig. leste jeg en plass. så den stiger nok raskt skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 10. august 2006 #4 Del Skrevet 10. august 2006 HcG på 55 betyr bare at du er gravid, men tidlig. alt over 5 indikekerer svangerskap. det du leser om over hundre betyr bare at det er to dager lengre på vei enn 55. HcG dobler seg annenhver dag ved ett svangerskap og halveres noe saktere hvis noe ikke er bra. Håper du ble klokere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #5 Del Skrevet 10. august 2006 Takk! Da er jeg litt mer med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå