Gå til innhold

huff, oppgitt... meningen er vel at jeg ikke skal bli gravid jeg da...=(

Anbefalte innlegg

da hadde jeg og sambo blitt enige om at denne pp skulle vi gå ordentlig inn for d og ha sex annenhver dag....

vi begynte bra, men så er sambo oppe hele natta og så er han så trøtt når han går til sengs at han klarer ikke...eller så har han spillt fotballkamp og er så stiv og støl i roppen at han klarer ikke bevege på seg..

jeg blir så FORBANNA OG IRRITERT! ihvertfall når d er DENNE uken jeg KAN BLI GRAVID!!!! skal ha el i løpet av denne uken liksom

er d feil av meg å bli forbanna? ja d er vel kansje d..

jeg gr ikke rundt å er kåt hele dagen jeg heller, men vi har jo planer om å lage barn, og da burde vi jo gjøre d annenhver dag som planlagt, skal ikke så mye til for å kåte hverandre opp.

når dette skjer føler jeg at han viker unna hele planen med barn, og så føler jeg meg også stygg...

er jo mannfolka som pleier mase om sex, ikke oss jenter...:P

hehe..huff da..

jeg vil bare bli gravid jeg...

nå har vi ikke hatt sex siden klokken 4 tirsdag morgen...hvis vi har sex igjen idag...tror dere kansje d holder???

blir oppgitt over meg selv også...føler meg nesten hysterisk her..

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt jeg, er sånn selv:) Har sagt til samboer at han får bare forberede seg på masse sex fremover. Han så faktisk litt sliten ut bare jeg nevnte det.... ;)

Og du vet, det er bare en enkelt gang som skal til når det er på riktig tidspunkt! Kanskje ikke så lett å vite helt nøyaktisk da, men...

Ønsker deg i hvertfall lykke til!

hei! jeg er i akkurat samme situasjon..... sambo er ikke i humør om dagen... litt stressa, og bekymret for syk mor osv.... og er det ikke det så er han sliten etter obb(han jobber sent), og jeg blir lei meg og såret siden han vet at jeg har EL denne uka... og vi hadde bestemt at vi skulle ha mye sex..... blir jo lei meg når han ikke har lyst å ha sex med meg... og han føler nok press når jeg sier noe om det og får enda mindre lyst... så jeg tror jeg skal la han være ifred fra nå til neste EL, ikke mase, ikke nevne sex, ikke bli fornermet...... og bare ha sex når han vil og tar initiativ... vet ikke om det er den beste måten men må jo prøve noe!!!

Kjære dere ovenfor.

Jeg kjenner meg igjen. jeg vet når jeg har EL, om to dager faktisk, men gidder ikke si det til gubben. Det er nok at jeg er spent om ikke han skal få prestasjonsangst. Prøv å holde EL-uka hemmelig neste gang. Kanskje det virker?

Annonse

takk=)

godt å vite jeg ikke er den eneste..

=)

har ikke hatt el enda , men håper d hodlt at vi hadde sex tirsdag natt/morgen, og har sex igjen nå=) ellers må jge nok bare vente...huff..er så lej av å vente.

men men

lykke til da jenter=)=)=)=)=)

Men jenter da! Det dere risikerer med dette er jo å gi sambo total prestasjonsangst, det dreper jo helt lysten. Og skal ikke sex være lystbetont?

Tror ikke det gagner noen å stresse på denne måten, det kan være skummelt for forholdet når det blir "babylaging" i stedet for sex. De fleste av dere er vel ikke i den situasjonen at dere MÅ bli gravid med en gang? Selv om jeg forstår at man kan bli utålmodig, merker jo det selv også innimellom.

Nei, prøv å gå tilbake til at sex skal nytes og være deilig. Invester i noe lekkert undertøy og en massasjeolje f.eks, og tenk på hvor heldig du er som har verdens beste sambo. Så kommer nok resten av seg selv;)

Klem

ja jeg skjønner hva du mener..

merker på forholdet at denne babylagingen blir d mye krangle ut av...både med sex , røykeslutt og alkokutt...og pengeforbruk for den saks skyld..

irriterer meg selv at jeg har blitt så sinnsykt utolmodig med dette her..men vanskeli å la være å tenke på..

men skal være enig i d...var mye bedre før da vi bare hadde sex fordi vi hadde lyst, ikke fori vi følte vi måtte.

Ja det er akkurat det jeg mener. Jeg har vært igjennom en sånn "babylaging" for lenge siden, tok helt knekken på forholdet. Tror mange menn føler at de ikke betyr noe lenger, det eneste som blir viktig er å lage en baby...skumle greier det der!

Nå er jeg i et nytt forhold (i over 3 år), og har lært masse av forrige gang.

Vi har begge lyst på barn nå, men jeg VET at jeg ikke skal la prøvingen ta helt overhånd..til det har jeg altfor mye å miste.

Ble anonym i sted ved en feiltakelse, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...