Gå til innhold

Bodø jentene:)

ღVi treღ og en liten spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heia jenter!

jeg er 28 år og bor i rønvika med samboer på 36 :-) Har vært på barn i magen treff og jeg er bare i uke 18, så jeg syns ikke dere skal la vær og gå selv om dere ikke har fått mage. Tror ikke de som er lengre på vei synes det er dumt at vi kommer. Da har vi jo leeeenge på oss å gå på kafé hver onsdag ikke sant :)

det er ikke det at jeg ikke ha mage..

jeg er 24 uker på vej og har en go og rund å fin mage:)

er jo selfølgelig kjempekoselig å treffe andre folk sm er gravide, men det er jo skummelt å dra når man ikke kjenner noen, man føler seg jo litt sårbar da.

for min del så har jeg en venninne som er gravid (termin like etter meg), og vi har tenkt å gå på kafka, men det er ikke lett å huske på hver onsdag, og så er det så mye vi styrer med for tiden. går lett i glemmeboken..

men som mange sikket synses, så er det skummelt å dra alene, ikke kjenne noen, sjenert osv..

Annonse

Annonse

Gjest otilie79

Høres betryggende ut:) Hehe:)

Har kjempelyst å komme, men tror jeg venter en måneds tid:)

Hadde vært så koselig å treffe alle dere jentene her inne på BIM.

For dere som drar nå på onsdag; Lykke til, blir sikkert kjempekoselig!

Så kan vi krysse fingrene for at jeg og får somla meg dit om ikke så altfor lenge:)

Så artig det er så mye aktivitet nå blant Bodø jentene :o) Skulle gjerne tatt en tur på Kafka nå når det er så mange "nye", men skal på jobb den kvelden, så får heller slenge meg med en annen gang. Dere får fortelle hvordan det var, blir sikkert kjempehyggelig! Kos dere masse :o) Og til Otilie79: så du spurte om MSN ovenfor, bruker det mye selv, så blir gjerne bedre kjent gjennom det :o)

Gjest otilie79

Heia:)

Så fint at det gikk bra på kafka:)

Har nesten 100 % bestemt meg for å dra neste onsdag, så kansje vi treffes da!

Dersom dere vil bli kjent på MSN og prate litt der, så kan dere bare sende MSN adressa til mailen min, [email protected].

Det er ikke den som er MSN adressa mi, men jeg legger dere bare inn på MSN min. (Mest anonymt å legge otilie79 mailen ut på nettet:)

Gjest otilie79

Heia alle sammen.

Endelig ble det helg igjen:)

Minstejenta er dratt sammen med Bæsta og skal være sammen med henne i helga, typen er ute et par timer, så her er helt stille rundt meg. Så uvant, men deilig.

Hva gjør dere i helga? Noen som har spesielle planer?

Håper vi får litt sol, så vi kan kose oss litt ute også.

Tror nok vi griper sjangsen på å spise ute nå som det er bare meg og typen (sååå lenge siden vi har hatt helt barnefri:)

Kansje vi finner en kino vi og vil se (hmmm. han liker grøssere, jeg liker kommedie:)

Håper alle dere får ei super helg,

send meg gjerne MSN adressa di på mail, så legger jeg deg til i messengeren min, og hvis dere vil så videreformidler jeg adressa til de andre BIM jentene:)

Heisann! Høres ut som dere kommer til å ha en fin helg :o) Samboeren min har dratt på fjellet med en kamerat, så her blir det ihvertfall stille! Men skal benytte sjansen til å finne på noe med venninner i morgen, og i dag skal jeg begynne den store jobben med å få satt bilder inn i album...skikkelig høstaktivitet, og greit å få gjort før vi får annet å tenke på :o)

Har faktisk akkurat sendt deg en mail med msn-adr min! Så vi snakkes på msn!

Ha en super helg du også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...