Gå til innhold

Bodø jentene:)

ღVi treღ og en liten spire

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79
Skrevet

Ja:) Har bestemt meg for ta bringebærekstrakt denne gangen, gikk over tia med begge mine første, og håper jeg slipper det denne gangen:)

Skal dere vite kjønnet?

Er du hjemmeværende eller i jobb nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drakk faktisk bringebærblad te forrige gang,og tullakom ei uke før tiden :-) Så blir nok å prøve det denne gangen også...

Skal ikke vite kjønnet...tror vi.... dere?

Jeg jobber for tiden, men vet ikke hvor lenge det går - bekkenløsning... :-( Men jeg vil klare å jobbe lengst mulig, så jeg skal ta meg en tur til kiropraktoren toro jeg! :-)

Gjest otilie79
Skrevet

Vi er mange til sammen:)

Men de to eldste jentene er bare hos oss annen hver helg og i feriene.

Har akkurat kjøpt oss syv seter nå, sånn at vi får med oss alle sammen:)

Gjest otilie79
Skrevet

Når begynte du med teen? Tenkte jeg skulle ta sånne kapsler, siden jeg ikke er så glad i te:) Hadde du en tøff fødsel?

Vi vil gjerne vite hva det blir denne gangen. Har begge to jenter (ei hver fra før og ei sammen:) som vi ikke visste hva det ble, så vi har liksom vært gjennom den spenninga:)

Ville vite det med minstejenta, men hun lå sånn til at JM ikke så noe:(

Men denne gangen bestiller vi ekstra ul og betaler for det om vi ikke finner det ut på første ul:)

Også skal vi bestille time til sånn 3d ul. Siste svangerskapet skal alt prøves vet du:) Tror ikke det blir flere etter denne:)

Er også i jobb, var lenge hjemme med minstejenta, så det var veldig godt å komme ut i jobb igjen! Var ikke akkurat planlagt at jeg skulle bli gravid nå, kom som en positiv overraskelse.

Er sykemeldt denne uka og holder på å kjede vettet av meg, så det skal bli godt å komme tilbake til jobb igjen:)

I hele dag har jeg faktisk sitti her inne på 2 tri hehe:)

Arti når man får kontakt med andre gravide "naboer":)

Skrevet

jeg begynte en uke før hun kom tror jeg - altså to uker før termin...

Fødselen var passe hard - vannet gikk først, og 4 t og 50 min etter var tulla kommet, så det gikk fort for seg, og det var lite pauser metllom takene... Og når man føder såpass raskt så revner man jo en del, så det var ikke noe særlig... :-( Fikk beskjed av jm forrige gang at hvis vi skulle ha flere barn måtte vi kmme på sykehuset med en gang vi merket noe... Jeg kom inn med 7 cm åpning forrige gang, og 1 t og 50 min etter var hun ute...

Vil gjerne vite kjønnet, men det er så usikkert , har en svigersøster som fikk vite gutt - tre forskjellige ul, og jente på en ul midt i der, og det ble jente... så vet liksom ikke hvor mye vi blir å stole på det uansett...

Hvor i Bodø kan man få 3d ul da?? det vil jeg også ha...

Ja det er kipt å sitte hjemme, dagene går som regel sakte da... :-)

Skrevet

Hei. Vi bor på Tverlandet, men har bodd på hunstad (bla i galnåsmyra).

Jeg blir 25 år og min samboer er 26 år. Jeg kommer opprinnelig fra Lofoten, men har bodd i Bodø de siste 6 årene og stortrives:-)

Har en gutt på 1,5 år og venter ny baby den 27.november. Bruker å være på kafka og det hadde vært veldig morsomt å møte dere. Har ganske stor mage selv om jeg ikke er såååå langt på vei;-) Hehe...

Skrevet

Og jeg er også for tiden sykemeldt fra jobben. Jobbet bare 2 dager i uka + annenhver lørdag da jeg er hjemme med sønnen min på dagtid.

Gjest otilie79
Skrevet

Heisann og god morgen:)

Har også hatt ganske raske fødsler, første fødsel varte i 4,5 t fra proppen gikk, mens andre varte 3 t og 3 kvarter ca. Det gikk fort, men jeg revnet ikke så mye, måtte sy et par sting bare begge gangene.

Andre gangen ville jordmora sende meg hjem fordi jeg nesten ikke hadde åpning da jeg kom inn, men etter at jeg hadde sittet ei stund med sånn hjertelyd og rie måling hadde jeg fått 2 cm åpning, så da fikk vi bli:)

Har sånn tatovering bake på korsryggen, og da jm så den sa hun at jeg ikke akkurat kunne regne med epidural. Men d var jeg klar over da jeg tok den:) Fødte uten epidural første gangen og.

Men synes veene var værre andre gangen enn første gangen:( Men så var det 6 år imellom og da.

Vi vil gjerne vite kjønn på ul, vet at det aldri er 100% sikkert, men det er gøy å få et hint likevel:)

Man kan få sånn 3d ul på Bodø Gyn. Men det er lang ventetid der, og de tar det høvelig sent i uke 28 til 32 tror jeg hun sa, ikke helt sikker.

Men du kan jo ringe og høre:) Lurt å ringe i god tid, slik at de ikke har fullt når du vil ha. Tror de tar en 600 for det eller noe sånt.

Siste dagen sykemeldt i dag, skal kjøre F i barnehagen, så skal jeg dra rett hjem og legge meg:)

Gjest otilie79
Skrevet

Heisann:)

Min samboer er også fra lofoten:)

Lenge siden dere bodde i myra?

Skrevet

Himmel, så aktive dere hadde blitt siden i går! Får vel si hei, jeg også, selv om jeg bare er delvis Bodøjente:) Bor i Steigen, men har mammaen min i Bodø, så jeg er der en del. Derfor jeg har tenkt å lure meg innom Kafka etterhvert - må vi virkelig vente til vi får kjempemager? Hadde tenkt meg dit neste onsdag, for da er jeg i byen...

I alle fall. Bor i Steigen, som sagt, har en sønn på snart to og venter en liten til i slutten av januar. Er i full jobb og har vært så heldig å være frisk hele forrige svangerskap og så langt nå, god bedring til dere sykemeldte!

Skrevet

nejda, du trenger ikke å vente til du får kjempemage:)bra kom innomn når du føler det, jeg har enda ikke tort enda jeg er 23 uker på vej og magen vises:) hehe

hvor gammel er du SpongeBob?

idag er det jo så fint vær, at jeg tror jeg må ut å slikke litt sol idag:)

Skrevet

Alder hoppet jeg elegant over, som jeg innrømte til Otilie i går er jeg 1973-modell. Da skal jeg kanskje snike meg inn på Kafka på onsdag og se om det ser noe trivelig ut, er såpass lite magete ennå at jeg kan gå incognito:)

Skrevet

Hei jenter

Bor på støver jeg, i ungdomsboligene. Men er på utkikk etter noe større, men alt er så himla dyrt. :(

Jeg og min samboer venter vårt første barn 3.desember.

Jeg er 22 (blir 23 om 1 mnd) og sambo blir 25 i desember.

Skrevet

Så morsomt:-) Ja, det er vel ca 2,5 år siden vi bodde der.

Gjest otilie79
Skrevet

Hvor i lofoten er det du kommer ifra da?

Gjest otilie79
Skrevet

Noen av dere Bodø jentene som kansje kunne tenke seg å bli bedre kjennt over MSN?

Min er nede akkurat nå, men satser på å få den opp og gå snart:)

Skrevet

Leknes:-) Enn mannen din da?

Gjest otilie79
Skrevet

Han er fra Stamsund, han er endel eldre enn deg da:) Har du kansje noen eldre søsken?

Skrevet

Nei ingen eldre søsken, bare 4 mindre:-) Men det er jo ikke så langt unna:-) Verden er ikke så stor bestandig:-) Skal dere på kafka-treffene?

Skrevet

her var det stille om dagene.. hmm

er alle ute og nyter finværet... det er nå pussig d været. tordnet skikkelig i stad, også regnet det. men nå er d stoppet...

sees på treff på onsdag? :)

Skrevet

Jeg kan ikke nå på onsdag da min mann er borte på kurs, så jeg må være hjemme med lillegutt:-) Men bruker å være der ja:-) Snakkes kanskje en annen gang på kafka:-)

Skrevet

ja nå var den helga over - nydelig fint vær - har vært ute å kost oss hele helgen!! :-)

Jeg kommer heller ikke på kafka nå på onsdag, skal bort, så vi får se neste onsdag igjen... ;-)

har dere hatt en fin helg alle sammen??

Spongebob - hvor i steigen bor du da? Sambo er fra steigen, så vi er nåder av og til på besøk hos svigers ;-) Er så nydelig der!!

Skrevet

Jeg, min samboer og sønn på 4 bør på mørkved, og venter vårt andre barn. Har termin 6. januar.

jeg er 23 og student, mens min samboer er 31 og røkter.

vi flyttet til bodø i august 2005, så har ikke bodd her så lenge men trives veldi godt:)

høres spennende ut med treff på kafka, men litt skummelt også... å skulle gå dit å ikke kjenne noen...

Skrevet

det er litt skummelt ja, har enda ikke dratt på de treffene.

du får ta med deg en venninne, for da slipper du å dra alene:)

hehe:)

Skrevet

Steigen er det vakreste stedet i verden - hvor bor svigers? Det er såpass få gravide her at jeg kjenner meg litt outet allerede, men jeg bor nå på "utsida"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...