Gå til innhold

Jeg har fått tilbud om 2uker til syden gjennom jobben!! Men...

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg er ferdig med fryseforsøket da :(

Jeg fikk mensen 8 august, skal til ul på dag 9 som blir 16 august.

Flyet går lørdagsmorgen den 26 august.

Tenkte jeg skulle ringe klinikken tomorrow å høre hva de mener.

Men dere som har erfaring; tror dere jeg er ferdige til da?

Jeg blir jo bare på syklusdag 18....

Fortsetter under...

Hei sulamitten, jeg har fått beskjed om å ikke fly de tre første mnd pga trykket, større sjangs for spontanabort og slikt, og jeg vil ikke ta den sjangsen, så ferien i år ble en bilferie, juhu.... vi er i syden hvert eneste år, men ikke denne gang, pga bryllup midt i ferien, men det er jo opp til deg hva du føler for....

Hørtes ikke helt riktig ut.

Hva med alle de som tar behandlingen i utlandet og flyr hjem.....

De har fått beskjed om at det er trygt å fly og at de ikke trenger å tenke alternativt rundt reisen hjem.

Så den delen bekymrer jeg meg ikke om.

Heller det om jeg blir ferdig til å reise....

halloen

jeg ville ikke dratt,jeg har fløyet 6ganger i svangerskapet jeg hadde nå og hadde en ma......skal love at jeg skal IKKE fly i neste svskap!!!!!

hørte om en dame som mistet å mistet hun var ute å fløy,denne gangen droppet hun å fly og sitter med en baby i armene nå.....

er jo sikkert ikke en sammenheng,men man vet jo aldri da....

hører jo så mye rart om dagen....

Hei Sulamitten

Jeg hadde ikke vært redd for å fly, men det er vel heller ikke det som er spørsmålet ditt.

Jeg kunne fått insetting 14dager etter første mens dag, men den dagen må jeg i begravelse og fikk innsetting utsatt til dag 18.

Men dersom slimhinnen i livmoren er tykk nok når du er på ul, og du ikke har eggløsning kan du få tilbakeført egg etter 2-3 dager.

Slik er det iallefall i Porsgrunn, men jeg vet jo ikke hvordan det er på andre klinikker.

Håper du rekker det før turen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...