Gå til innhold

Jeg har fått tilbud om 2uker til syden gjennom jobben!! Men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg er ferdig med fryseforsøket da :(

Jeg fikk mensen 8 august, skal til ul på dag 9 som blir 16 august.

Flyet går lørdagsmorgen den 26 august.

Tenkte jeg skulle ringe klinikken tomorrow å høre hva de mener.

Men dere som har erfaring; tror dere jeg er ferdige til da?

Jeg blir jo bare på syklusdag 18....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sulamitten, jeg har fått beskjed om å ikke fly de tre første mnd pga trykket, større sjangs for spontanabort og slikt, og jeg vil ikke ta den sjangsen, så ferien i år ble en bilferie, juhu.... vi er i syden hvert eneste år, men ikke denne gang, pga bryllup midt i ferien, men det er jo opp til deg hva du føler for....

Skrevet

Hørtes ikke helt riktig ut.

Hva med alle de som tar behandlingen i utlandet og flyr hjem.....

De har fått beskjed om at det er trygt å fly og at de ikke trenger å tenke alternativt rundt reisen hjem.

Så den delen bekymrer jeg meg ikke om.

Heller det om jeg blir ferdig til å reise....

Skrevet

vi hadde bestilt tur til syden før jeg fant ut at jeg var gravid!Legen sa at det ikke var farlig å fly så tidlig i svangerskapet!:)

Skrevet

halloen

jeg ville ikke dratt,jeg har fløyet 6ganger i svangerskapet jeg hadde nå og hadde en ma......skal love at jeg skal IKKE fly i neste svskap!!!!!

hørte om en dame som mistet å mistet hun var ute å fløy,denne gangen droppet hun å fly og sitter med en baby i armene nå.....

er jo sikkert ikke en sammenheng,men man vet jo aldri da....

hører jo så mye rart om dagen....

Skrevet

Hei Sulamitten

Jeg hadde ikke vært redd for å fly, men det er vel heller ikke det som er spørsmålet ditt.

Jeg kunne fått insetting 14dager etter første mens dag, men den dagen må jeg i begravelse og fikk innsetting utsatt til dag 18.

Men dersom slimhinnen i livmoren er tykk nok når du er på ul, og du ikke har eggløsning kan du få tilbakeført egg etter 2-3 dager.

Slik er det iallefall i Porsgrunn, men jeg vet jo ikke hvordan det er på andre klinikker.

Håper du rekker det før turen.

Skrevet

Hvis du rekker det, hadde jeg ikke villet bekymret meg for flyreisen. Jeg tok fly 5 timer etter egginnsetting og er i dag gravid i uke 36. Lykke til med fryseforsøket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...