Gå til innhold

Oktober: hvor mye har der gått opp rundt uke 32?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke fullt 32 uker enda, 31 i dag, var hos jordmor i dag, har gått ned i vekt, ikke mer enn 1/2 kg., men allikevel, har ikke hatt noe særlig matlyst, har prøvd å spise en del frukt for at lillegutt skal få den næringen han trenger. Han har det bra, sparker, hikker og turner rundt:)

Så nå i uke 31 har jeg gått opp 4 kg..

Jeg er 32+3 og har gått opp 10 kg. Vekta har stoppet litt opp i det siste.

Har ikke slanket meg, men jeg tror det er fordi jeg ikke har så stor plass til mat lengre. Jeg har matlyst, men plutselig er det bom stopp og da må jeg bare gi meg over....

Annonse

33 uker og 8kg opp. er egentlig litt bekymret for vekta, for sist la jeg på meg 10kg og gikk ned 16 etter 3 mnd. Er derfor litt i minus... har lite å tære på denne gangen! Har liksom bare magen min... den står som en kanon tut rett forut og er KNALL hard. Kjenner liksom hele bebisen utenpå magen

• 2 uker senere...

Annonse

31 uker i morgen. Har så langt ikke lagt på meg ett gram i forhold til utgangspunktet, men har heldigvis greid å gå opp de kiloene jeg mistet underveis på grunn av kvalme. Jeg har ikke prøvd å slanke meg på noe vis, og spiser bra, men på grunn av ekstrem halsbrann må jeg holde meg unna visse matsorter.

Jeg er litt bekymret, men regner med at babyen har det bra så lenge magen vokser. Skal for øvrig til jordmor på fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...