Gå til innhold

Oktober: hvor mye har der gått opp rundt uke 32?


kula 291011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke fullt 32 uker enda, 31 i dag, var hos jordmor i dag, har gått ned i vekt, ikke mer enn 1/2 kg., men allikevel, har ikke hatt noe særlig matlyst, har prøvd å spise en del frukt for at lillegutt skal få den næringen han trenger. Han har det bra, sparker, hikker og turner rundt:)

Så nå i uke 31 har jeg gått opp 4 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32+3 og har gått opp 10 kg. Vekta har stoppet litt opp i det siste.

Har ikke slanket meg, men jeg tror det er fordi jeg ikke har så stor plass til mat lengre. Jeg har matlyst, men plutselig er det bom stopp og da må jeg bare gi meg over....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 31+4 i dag og har gått opp 3,5kg. Har vært oppe i 8kg+, men siden jeg er noe dårlig så har jeg gått ned igjen. Skulle gjerne slutte og gå ned i vekt faktisk, enda jeg er i meget godt hold fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker og 8kg opp. er egentlig litt bekymret for vekta, for sist la jeg på meg 10kg og gikk ned 16 etter 3 mnd. Er derfor litt i minus... har lite å tære på denne gangen! Har liksom bare magen min... den står som en kanon tut rett forut og er KNALL hard. Kjenner liksom hele bebisen utenpå magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

6,8 kg :)

Skal til veiing igjen på tirsdag .. er da 33+6 og det har sikkert blitt et par kg til.. magen har jo vokst så masse i det siste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...nesten litt morsomt å se hvor jevnt vi ligger. Uke31 og 10 kg:) eller var det:(?? :) lykke til folkens!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 uker i morgen. Har så langt ikke lagt på meg ett gram i forhold til utgangspunktet, men har heldigvis greid å gå opp de kiloene jeg mistet underveis på grunn av kvalme. Jeg har ikke prøvd å slanke meg på noe vis, og spiser bra, men på grunn av ekstrem halsbrann må jeg holde meg unna visse matsorter.

 

Jeg er litt bekymret, men regner med at babyen har det bra så lenge magen vokser. Skal for øvrig til jordmor på fredag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart uke 34 og opp ca 10 kg. Får ikke ned så mye mat av gangen, han tar så stor plass:) Håper å ikke legge på meg så veldig mye siste 6 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 kilo her, håper at jeg gå ikke opp så masse i det neste uker! Jeg lagt på meg 6 kilo til sammen med min siste, men sånn er det bare når det er den andre gang :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 + 1 og +9,5 kg.

 

Håper ikke det blir noen voldsom vektøkning de siste ukene, da jeg var større enn ønskelig ved oppstarten av svangerskapet... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...