Loveangel Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Fikk en velskapt gutt i desember og ble gravid på nytt i april. Juni ble jeg opererter for svangerskap utenfor livmor, og jeg og min kjære datt inn i sorgen. Mange spørsmål til og fra legene. Jeg ba om å få beholde eggstokken om det lot seg gjøre. Heldigvis lot det seg gjøre. De klarte å få vekk alt som var i den og jeg kunne trøste meg med at jeg hadde begge. Sjansene for at jeg kom tl å bli gravid utenfor igjen var selvsagt stor. Vi reiste hjem etter 2 døgn på sykehuset og jeg surfa nettet rundt etter info om og etter et slikt svangerskap. Joda var mange som var blitt gravid utenfor etter.. Og ikke fult så mange som var blitt normal gravid. selvsagt finner man bare det som er negativt. Vi fikk beskjed av legene at vi burde vente med å prøve igjen etter en mens syklus. Så skulle jeg etter ca 1 mnd ta en hcg senkning for å sjekke at hcg nivået var gått ned.. Joda, hcg prøven ble tatt,og senkningen var på 321.. dagen etter bar det på KK på ultralyd.der viste det seg at det var en oppløsning inni livmoren,jeg kunne være gravid på nytt,eller det rett og slett var mens på vei.. Så da bar det inn på KK 1 gang i uken,frem til i dag :=) I dag fikk vi det 100% bekrefta.. Jeg er gravid igjen INNI LIVMOREN :=) og hjerte banker som bare det :=) Så alle dere som har hatt ex u , ikke vær redd.. Dere har gode sjanser til å bli fort gravid igjen. Jeg ble gravid før jeg var hatt mensen.. Var operert 14 juni. positiv test 25 juli og er i dag 6uker + 4 dager gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemary Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 For en flott historie. så fint at d gikk bra med deg. ble orntlig glad nå. Gratulerer så mye me litebanet. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 Grattulerer så mye. Fint at du deler historien din med andre så se de at de ikke er alene :-) Lykke til med spiren :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loveangel Skrevet 10. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. august 2006 Må jo få den ut Er jo det beste som har skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 10. august 2006 #5 Del Skrevet 10. august 2006 Det er så godt å høre at det går bra etter exu også! Det er en veldig trasig ting å gå igjennom, og man blir glad av å høre solskinnshistorier. Da må jo jeg også fortelle min versjon Jeg ble lagt inn på KK med store magesmerter i slutten av april. Var da litt over 8 uker på vei. Hos meg måtte de fjerne den ene egglederen. Tilbakemeldingene fra legene på KK var at det var store sjanser for at vi ikke kom til å klare å bli gravid igjen på egenhånd. Den egglederen jeg har igjen så visst ikke helt "normal" ut. Tunge dager etter operasjonen, glad jeg var sykmeldt. Vi bestemte oss heldigvis for ikke å gi opp, snakket også med gyn om dette. Gav oss 6 mnd, om det ikke skjer noe så henvises vi til prøverør. Og hva skjer? Datoen nøyaktig 2 mnd etter at jeg ble operert, så tester jeg positivt! Og på ul få dager etter får vi beskjed om at spira ligger på riktig sted! 10+2 idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 10. august 2006 #6 Del Skrevet 10. august 2006 Så kjekt å høre solskinnshistorier.. Bra at det gikk så fint til slutt!!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå