Gå til innhold

tredjegull!

jordbærsjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? har du testet eller vært flink å holde deg?

Jeg fikk selvfølgelig mensen i dag, så nå er det ny pp på meg..Denne gangen skal jeg prøve salvie te og homeopat/akupnktør. Så får vi se om det kan hjelpe meg litt på veien:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har testet jeg, men den var såklart negativ. Men jeg forventer IKM på søndag tror jeg, eller kanskje mandag... Er ikke helt inn i dette med telling av dager... Men nå har jeg ingen test liggende hjemme her, så jeg må kjøpe nye i morgen. Men da tror jeg at jeg skal vente til lørdag morgen for å teste igjen. Hvis det er noen vits da... Føler at det ikke har klaffet nå eller... Jeg tror vi har det ganske likt følelsesmessig du og jeg. Skal liksom ikke tenke på det, for det er det alle anbefaler, men det surrer i bakhodet ca 24timer i døgnet til tider tror jeg...

Men jeg tror nok at det er riktig som alle sier; kroppen vår er ikke klar enda. Så når den er klar så vil et liv spire i magen vår igjen:-) Og det gleder jeg meg til, håper bare ventetiden ikke blir for lang! Men nå kommer snart høsten, og da kan det jo være masse sengekos på mørke regnfylte høstkvelder, så da klaffer det vet du!!

Ønsker deg nok en gang lykke til i neste prøveperiode, og krysser fingrene for at det skal gå din veg nå. Så får vi se om hva neste test sier for min del. Legger inn et innlegg når jeg vet!

Klem

Skrevet

Da kom TR her også... Så da får vi satse på mai-barn:-) Håper det klaffer for oss snart... Kanskje vi får barn på den datoen vi mistet den forrige... Det kom jeg på nå... Det hadde nesten vært litt ekkelt...

Nei, nå må jeg slutte å tenke så mye på det som var... Dette er søren meg ikke enkelt. Jeg tror jeg får kutte ut disse sidene inntil jeg har testet positivt igjen. Blir bare til at man lever seg helt inn i sorgen med andre enn seg selv også av å bli her for lenge tror jeg... Kanskje en egoistisk tanke, men nå får jeg klare meg uten disse sidene fremover.

Så jeg ønsker deg masse lykke til, så håper jeg vi kan treffes inne på 1trimester etterhvert.

Takk for alle innlegg vi har utvekslet på godt og vondt!

Klem fra

Skrevet

Det var noe dritt da..

Du har helt rett..Man blir veldig opphengt i alt som kan gå galt av å være her inne..Jag har jo blitt gravid helt fint uten hjelp to ganger, kort tid etter hverandre. Og nå el tester jeg, drikker salvie te, kjenner etter tapper som jeg ikke viste jeg hadde, kjøper vitaminer til den stor gullmedalje og i morgen skal jeg til akupunktur...Ikke rart en blir stresset!

Det er ikke ego av deg å kutte ut sidene, du gjør det som er best for deg!!! Skal prøve å kutte ned jeg også ( herregud..høres ut som en narkoman!)

Ja, blir jeg gravid denne gangen kan jeg risikere å føde den dagen jeg mistet..Og Terminen den første gangen var 10 august..samme dag jeg fikk mensen nå..Men sånn nytter det ikke å tenke på!!

Ønsker deg masse lykke til, håper jeg "ser" deg snart igjen..Inne på 1 tri:)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...