Gå til innhold

Andre som ikke fikk tlf. fra besteforeldre på 1-års dagen?????!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De burde skamme seg.Har ført det opp i boken til lillegull. Kommer ikke til å tilgi dette. lillegulls 1. bursdag - hennes 1. barnebarns bursdag. Et tåpelig kort kom en uke etterpå. Med masse penger. Fristende å returnere. Smakløs mormor!

Hørte ingenting fra pappan til typen..å dama hans... Men så har de aldri passet barna mine(eldste er 7) ,eller hatt dem på overnatting.

Sier de er så sliten i ett sett... Men ungene hun er "ordentlig" bestemor for bor nermest der i perioder.

Annonse

Foreldrene mine bor langt unna, og de ringte ikke på selve dagen, men dagen før + at vi fikk en norgespakke i posten som også kom fra dagen før med masse pakker..

På selve fødselsdagen hadde jeg ikke hatt tid å snakke i telefonen uansett.

Da jeg ringte for å invitere moren min i selskapet sa hun nei, med påfølgende: at hun mente det var best at vi kuttet kontakten og ikke hadde noe med hverandre å gjøre lenger. På dagen fant jeg et nett med gave til jenta mi fra henne. Sånne episoder har jeg 1000-vis av eksempler på. Hun er en syk, syk person som har drevet med psykisk og fysisk terror med meg siden jeg ble født så jeg forstår ikke hvorfor jeg gidder. Hun og pappa er skilt, og pappa er bare en skygge av seg selv pga hun ødelagde han fullstendig. Jeg er så drittlei av at venninnene til mamma (som forøvrig vet GODT hvordan hun er, for hun gjør det samme med dem når hun føler for det) alltid skal tro på henne når hun slenger dritt om meg. Jeg prøver å la være å bry meg, men det er ikke lett når du hører ville, forvridde historier om deg selv som den psykopaten har levert til alle villige.

svigers var invitert men på ferie. både jeg og sambo var skuffet over at de ikke ringte på selve dagen hennes .(de ringte dagen etter, da)

men flker nok de er mer opptatt av datterens barn og datteren til sambo (fra tidl forhold)

Annonse

Farmora til gutten vår kom ikke i bursdagen( 1 års dagen!,ennå bor hun ikke så langt unna.Hun var så trøtt og skulle sove.Hun hadde hatt nattevakt,greit nok hun var trett,men dagen er jo lang,så en liten tur på 10min el.lignende synes jeg hun kunne ha ofret..!!!!!

Nei, jeg hørte ingenting fra foreldrene til sambo på 1 års dagen til gullet, de bor ikke i norge, så de kunne ikke komme i selskapet, men jeg syns de kunne tatt tak i den J**** telefonen, og ringt for å gratulere... Hyyyyyyyyl herfra også...!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...