Gå til innhold

Ang. sykemelding (trenger noen gode råd)

Anbefalte innlegg

Vært hos legen og fått forlengelse av sykemelding. Var innom jobb etterpå og leverte sykemeldingen. Har vært sykemeldt 50 % nå siden slutten av juni. Har fått bekkenløsning. Har ferie ut denne uka.

Når jeg kom på jobb fikk jeg beskjed at det som ville lønne seg mest for meg var å sykemelde meg fullt fra neste uke for å få mest perm.penger. Begynner i 80 % stilling fra uke 34.

Kjenner meg så usikker på om jeg bør gjøre det. Vet jo at det er den veien det vil gå etterhvert. Jobber i bhg.

Trenger noen gode råd fra dere.....

Fortsetter under...

Har egentlig bare 80% fast men har jobbet 100% nå til og med uke 33.

Føler på en måte at det er feil av meg å gjøre det, men vet jo at det går den veien etterhvert. Det var sjefen på jobb som nevnte dette for meg og sa at jeg burde tenke på det over helgen.

Så hvorfor føler jeg meg litt råtten for at jeg tenker på det???

Fordi at du kanskje lider av "snill pike syndromet" som er egentlig noe dritt å ha!?!?! ;-)

Jeg syns du bør tenke økonomisk........ Lett for meg å si, kanskje værre å gjennomføre. Men siden det også var SJEFEN din som sa det.... Kommunal bhg dette da eller?? :-)

jeg hadde uten tvil sykm meg 100%, både m tanke på økonomien, og at du har fått bekkenløsning.. Det skal du ta veldig alvorlig! Arbeidskollega av meg sliter enda m bekkenløsning og sønnen hennes er 9 nå...hu led oxo av det "snill pike syndrom..." Jeg er 100% pga låsning i rygg og bekkenplager...jeg har ingen dårlig samvittighet ang jobben! Så få deg full sykm og pass på deg selv..

Annonse

hei.

jeg jobber i barnehager og har en fast stilling på 100%, men er 50% sykemeldt pga bekkenløsning. har vært noe sykemeldt stort sett hele svangerskapet pga, kvalme først og deretter bekkenet. hadde jeg vært deg, hadde jeg sykemeldt meg 100% bare for å spare kroppen din, det er det viktigste.. det kommer jeg til å gjøre snart, merker at jeg blir verre for hver dag.

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...