Gå til innhold

Neeeeeeeeida, ikke gravid heller!!!! ÅHHHHHHHHHH!!!!!!!! GRRRRRRR

Anbefalte innlegg

sendte den flotte mannen min av gårde til apoteket, er i dag på dag 34 i syklusen, og tanta har ikke tenkt til å besøke meg i dag heller, tissa på pinnen, og den har jo aldri vært så negativ før... uffamei

Nei, da får jeg sitte her med puppeverk, og håpe jeg ser ho snart

Fortsetter under...

det kan jo fortsatt være?! Jeg testet og neg lenge. Til og med på 18. dagen etter innsetting, men det var en slow starter og etter 3 blodprøver ble jeg ønsket tillykke fra klinikken. (gleden varte kun til uke 10) så hvis ikke tanta er kommet så...

jeg krysser fingrene for deg!

klemmer

Tuuuuuusen takk snooopi, satser på en liten spire med innseting i uke 35 i hvertfall, blir bare så usikker, når jeg har så vondt. Når skal du i ilden? Ingen tante på vei her enda i hvertfall, og de mååååå komme snart

Hei snooopi, kjæringa dukka opp her hos meg i kveld, phu! Så da er jeg i rute igjen! har aldri ønska ho så velkommen før, så jeg må ikke gjøre det til noe vane, da blir jeg kanskje ikke kvitt ho igjen, hi hi

Annonse

Det skal jeg jammen gjøre, hi hi, så ekkelt navn a gitt "gamla" joda, ho lurte på om ho kunne bli her ett par dager til, så skulle ho ta seg en tur til deg etterpå sa ho, så jeg sender ho med toget jeg....;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...