Gå til innhold

Venter tvillinger i mars

frida76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg venter også tvillinger en prins og en prinsesse og har termin 12 november. Vanlig praksis her jeg bor er at man blir satt i gang i uke 38 så i oktober en gang blir jeg vel forhåpentligvis tvillingmor. Fra før av har jeg en datter på snart 16 mnd hun blir vel ca 1,5 år når babyene kommer. Så vi er vel litt i samme situasjon vi da, har forresten en gutt på 6,5 år også. Vi er også veldig spente ikke bare med det å få tvillinger, men også på hvordan lille tulla vår kommer til å takle dette. Større bil er også noe vi må ha. Lykke til så mye.

Hei Frida 76,

jeg har en jente på 18 mnd og har termin i midten av februar med tvillinger. Etterhvert som jeg har vent meg til tanken gleder jeg mer og mer dag for dag, men skal innrømme at jeg ikke bare var overlykkelig i starten, ville ha to tette, men overraskelsen var stor når det var to der inne ! Men dette går sikkert så fint så. Lykke til i svangerskapet !

Hvor bor du ? - jeg bor et sted i akershus

Hei!

-ja, fikk ultralyd... og der var det to små sprellende poder. Angående å merke det, så var jeg utrolig mye mer kvalm og trett og ikke minst stor (!) i forhold til min første graviditet. Hadde mistanke, men fikk mange bemerkninger om at "svangerskap var forskjellige, så skal du se det blir en gutt denne gangen og man er jo mye større gang nr to" så jeg var ikke sikker...

først litt panikk! har jo vært så trøtt slapp og dåårlig at jeg synes det har vært hardt å ha ei lita nydelig jente, og kjente avmakten pustet meg litt i øret med tanke på tre stykker under to år. Men når tanken har fått blitt litt moden, når kvalmen har begynt å avta litt så tenker jeg at det mer enn noe annet er et stort privilegium og en lykke. Blir nok noen tøffe år (både praktisk og økonomisk), men så er det også gjort... Så har man forhåpentligvis tre deilige unger rimelig jevnaldrende som antagelig vil få masse ut av hvernadre.

Fremdeles er tanken noe ny...

Og derfor er det deilig med et slikt forum. Jeg kjenner at alt av gode råd, tankedeling og erfaringer er gull!

Blir stat å henge her litt framover :)

Lykke til til dere og!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...