Snupp72 Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Sv: NY TERMINLISTE FOR APRIL 2006 (rettet 3/8) NYTT 14:07 10.08.2006 /8) 13:46 10.08.2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- * EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA Snupp72 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til to gulljenter Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 Sv: NY TERMINLISTE FOR APRIL 2006 (rettet 3/8) NYTT 14:07 10.08.2006 /8) 13:46 10.08.2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. * Emilies mamma, venter nr 2, har Emilie på snart 2,5 fra før 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- * EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/#findComment-5877032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min * Titti_76, 30 år, samboer 31, ingen barn fra før 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. * Emilies mamma, venter nr 2, har Emilie på snart 2,5 fra før 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- * EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA ____________________ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/#findComment-5878970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalista Skrevet 11. august 2006 #4 Del Skrevet 11. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min * Titti_76, 30 år, samboer 31, ingen barn fra før 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. * Emilies mamma, venter nr 2, har Emilie på snart 2,5 fra før 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- * EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) *kali_post (23 år, har gutt på 2,5 fra før og stedatter på 8) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA ____________________ titti_76 *5.4.2007* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/#findComment-5888455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 11. august 2006 #5 Del Skrevet 11. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min * Titti_76, 30 år, samboer 31, ingen barn fra før 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. * Emilies mamma, venter nr 2, har Emilie på snart 2,5 fra før 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- * EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) *kali_post (23 år, har gutt på 2,5 fra før og stedatter på 8) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- Knasboll, 29 år, bosatt i Oslo. Ingen barn fra før, men 2 forsøk bak meg 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA ____________________ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/#findComment-5889608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bea har snart 4 barn? Skrevet 12. august 2006 #6 Del Skrevet 12. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min * Titti_76, 30 år, samboer 31, ingen barn fra før 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) * snart 4 barn? samboer ,26 år , tre jenter fra før på 6,4 og 1. Nordhordaland 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. * Emilies mamma, venter nr 2, har Emilie på snart 2,5 fra før 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- * EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) *kali_post (23 år, har gutt på 2,5 fra før og stedatter på 8) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- Knasboll, 29 år, bosatt i Oslo. Ingen barn fra før, men 2 forsøk bak meg 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/#findComment-5904434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #7 Del Skrevet 12. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min * Titti_76, 30 år, samboer 31, ingen barn fra før 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold * Eva bor i Trheim og har en herlig 4-åring! 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. * Emilies mamma, venter nr 2, har Emilie på snart 2,5 fra før 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) *kali_post (23 år, har gutt på 2,5 fra før og stedatter på 8) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- Knasboll, 29 år, bosatt i Oslo. Ingen barn fra før, men 2 forsøk bak meg 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/#findComment-5904444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #8 Del Skrevet 13. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min * Titti_76, 30 år, samboer 31, ingen barn fra før 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold * Eva bor i Trheim og har en herlig 4-åring! 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. * Emilies mamma, venter nr 2, har Emilie på snart 2,5 fra før 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. * Helle23_m_spire samboer, 0 barn fra før, 14pp 15. April ------------------------------------- 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) *kali_post (23 år, har gutt på 2,5 fra før og stedatter på 8) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- Knasboll, 29 år, bosatt i Oslo. Ingen barn fra før, men 2 forsøk bak meg 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/#findComment-5906100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 13. august 2006 #9 Del Skrevet 13. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min * Titti_76, 30 år, samboer 31, ingen barn fra før 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold * Eva bor i Trheim og har en herlig 4-åring! 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. * Emilies mamma, venter nr 2, har Emilie på snart 2,5 fra før 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. * Helle23_m_spire samboer, 0 barn fra før, 14pp 15. April ------------------------------------- 16. April -------------------------------------- *Sirkeline24 og Lillingen*, 13pp, SA i nov, samboer, 0 barn, Fr.stad 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) *kali_post (23 år, har gutt på 2,5 fra før og stedatter på 8) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- Knasboll, 29 år, bosatt i Oslo. Ingen barn fra før, men 2 forsøk bak meg 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/#findComment-5906524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. august 2006 #10 Del Skrevet 14. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min * Titti_76, 30 år, samboer 31, ingen barn fra før 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold * Eva bor i Trheim og har en herlig 4-åring! 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. * Emilies mamma, venter nr 2, har Emilie på snart 2,5 fra før 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. * Helle23_m_spire samboer, 0 barn fra før, 14pp 15. April ------------------------------------- 16. April -------------------------------------- *Sirkeline24 og Lillingen*, 13pp, SA i nov, samboer, 0 barn, Fr.stad 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) *kali_post (23 år, har gutt på 2,5 fra før og stedatter på 8) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- Smiley :-))) med spire i magen.Sønn på 10 mnd fra før. Føde på sus eller kk. 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- Knasboll, 29 år, bosatt i Oslo. Ingen barn fra før, men 2 forsøk bak meg 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/#findComment-5918783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 14. august 2006 #11 Del Skrevet 14. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min * Titti_76, 30 år, samboer 31, ingen barn fra før 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold * Eva bor i Trheim og har en herlig 4-åring! 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. * Emilies mamma, venter nr 2, har Emilie på snart 2,5 fra før 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. * Helle23_m_spire samboer, 0 barn fra før, 14pp 15. April ------------------------------------- 16. April -------------------------------------- *Sirkeline24 og Lillingen*, 13pp, SA i nov, samboer, 0 barn, Fr.stad 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) *kali_post (23 år, har gutt på 2,5 fra før og stedatter på 8) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- Smiley :-))) med spire i magen.Sønn på 10 mnd fra før. Føde på sus eller kk. 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- Knasboll, 29 år, bosatt i Oslo. Ingen barn fra før, men 2 forsøk bak meg 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- Milva76 med aprilbaby 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876976-var-s%C3%A5-lang-den-listas%C3%A5-er-det-vel-2007/#findComment-5919689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå