Gå til innhold

Oioi.. hørt hjertelyden jeg...=)

Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke motså fristelsen.. så jeg bestilte en babywatcher for en stund siden. Den kom i dag..... Så jeg måtte jo prøve. Etter 20 min, så fant jeg h*n.. Omtrent inni hofta mi..hehe.. Hjerte var på gjennomsnittlig 160!

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Jeg vil også ha en slik en!! (mannen mener det er en fordyr gode vi ikke er NØDT å ha) Får vel bare nøye meg med ul-bildene og at vi så hjertet banke der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! hvor her bestiller dere denne babywatcher? pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babywatcher.no Ca 1200 kr..

Det har vært en del diskusjoner rundt dem. Noen mener det ikke er bra å bruke dem mye.. Men det går vel fint så lenge man ikke tar av helt og skal høre hele tida=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei??Og du er klar over at det er svært vanskelig å finne hjerteslag i 1 trimester.. Til og med leger har problemer med det.. Er en grunn til at mange leger utsetter å lytte før man er 3 mnd..

Dette er ikke ment for å være frekt, men bare info i tilfelle du ikke klarer å finne neste gang du leter..

Hilsen sykesøster på KK haukeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over det ja, derfor ble gleden desto større når jeg fant den! Jeg styrte fælt i 20 min før jeg fant den også da..=)

Jeg er 10 + 2 i dag. Og ja, jeg vet at jeg kanskje ikke klarer å finne den neste gang... Er bare glad jeg fikk et bevis på at den lille lever jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:=)

Er selvsagt kjempe gøy å høre :)

har selv vært på ultralyd 5 ganger til nå. og fikk først i dag bekreftet at urket mitt er i live og at det er inni livmoren :) hadde ex u i juni :(

sykesøster på KK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra!! Jeg har selv hatt en exu! Man blir utrolig letta når man ser at den lille er inne i livmoren da...=)

Fortsatt lykke til videre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker .)

Var svært engstelig at jeg ikke sku bli gravid igjen. men allerede etter 5 uker begynte det å spire på nytt :)

Lykke lykke til du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...