Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Kan dere kanskje spå meg? Jeg skal starte på skole til høsten,og lurer på om det går bedre denne gangen? Og evt.om jeg er/blir gravid igjen snart,eller evt. når? Og blir denne graviditeten å gå bra,siden vi har mistet fra før og lillegutt er prematur. Jeg er jomfru, han er vannmann (sept/januar) Håper noen av dere kunne spådd meg,hadde betydd mye:) Klem
lucky1 Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 får opp at du er en "Fighter", men du vil nok trenge mye hjelp fra omgivelsene for å få dette til. ser grav. i 2008 går fint da! så synd at dere har måtte gå gjennom dette. håper at dere får det fint, kos dere med prinsen :-)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2006 tusen hjertelig takk for svar:) fint at det lar vente på seg med graviditet da,vil vente litt til=) Kan nok stemme at jeg er en fighter,hehe,gir ikke opp med det første nei=) Det er skolen du mener at jeg blir å trenge hjelp fra omgivelsene? Bare et lite spørsmål..ser du om mulig,hvilket kjønn det neste barnet er..? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå