Gå til innhold

Får svar om 1 time


Gjest

Anbefalte innlegg

Kl to ca får jeg vite svar på HCG prøve ..om der er stigning.. Var på UL i uke 5+5 da var der ingen hjerteaktivitet.. På den første prøven jeg tok på tir var ganske høy,bare håpe at den siste er mye enda høyere;) Frykter_MA.. Noen som vet om hcg stiger normalt når det er noe dødt i magen? Legen min sa at det nok ikke var en MA foreløpig ettersom jeg var så kort veg.. er mest vanlig etter uke 6.. (bare det ikke er blitt en MA da,er over 6 uker nå)

 

Er det andre her som har målt hcg i blodet? hvor høyt var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det Tuffi, håper at alt er bra.... Har fulgt med på innleggene dine...Krysser fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært og målt hcg med to dagers mellomrom og fikk svar i dag. 115 første dag og 51 andre dag. Så hos meg er det ingen tvil om jeg har mistet. Hcg skal halvere seg i løpet av 1-2 dager om du har mistet og fordoble seg om du fremdeles har spire.

 

Her er en link til en side du kan se normalverdiene til hcg, men de kan være ganske varierende fra person til person. Det viktigste er at den stiger. Du skal regne fra den dagen du hadde el, og telle dagene etter det. Lykke til!

 

 

http://www.krakle.com/ventenett/hcg.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Tuffi!

Jeg slet med litt av det samme som deg, men ul i 5pluss5 trenger ikke vise hjerteaktivitet. Det gjorde det ikke til meg heller, men alt viste seg å være bra til slutt. jeg tok mange HcG-prøver og de viste slik:

dag 1: 129

dag 2: 171

dag 4: 380

dag 6: 734

Masse lykke til, håper inderlig det går bra for deg og jeg skal krysse fingrene. La oss få høre hvordan det går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde MA i juni og HVG dobblet seg i 13 dager etter jeg begynte å blø.......... så bare hcg prøve er ikke et svar nok.. men synes ikke det var rart at dere ikke så et hjerte når du var 5+5..

jeg blødde litt 6+2 og legen sa det kunne være tidlig også........

Hadde en mens oge r gravid igjen...

 

Lykke til, hør fra deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Hadde høyt hcg hormon i blodet og flott stigning. Det var visst normalt å ikke se hjerteaktivitet så tidlig som 5+5 fordi en kan jo ikke vite sikkert..kanskje jeg var 5+2 og da har ikke hjerte begynnt å slå... så tidlig kan det stå på få dager og timer slik at en kan ofte opleve å se lite . Får håpe alt går bra og at hjerte slår neste gang jeg skal på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 38000 dag 1 og dag 3 husker jeg ikke.. men mye stigning. Er vel 6+3 i dag håper jeg..hvis det ikke er MA da...får vel ikke vite det før UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer at dette gikk bra...

Jeg er 4+4 i dag og leste at hjertet ikke begynner å slå før om 7 dager, er da 5+4.

Om du ikke vet nøyaktig dag du er blitt befruktet på så er det ikke sikkert at hjertet var begynt å slå når ud er 5+5,...

 

Godt det viste flott stgning....

 

Gratulerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Så flott!

Jeg var på ultralyd da jeg var 6 uker og så ingen hjerteaktivitet. Heldigvis så var jeg klar over at en kanskje ikke kunne se det så tidlig så jeg har sluppet å stresse og være redd. Var på ultralyd nå, 11+3 og alt var supert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bødd i dag eg... mulig gleden var kortvarig..syns så synd på meg sjøl og alle dokk andre så må oppleve dette.. det e så urettferdig.. ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det hørtes ikke særlig ut! Kan jeg spørre hvordan blødning du har hatt i dag? Har du vondt? Og har du snakket med gyn?

 

 

*trøsteklemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...