Gå til innhold

Til dere som ikke er mot Reductil..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvis du "må" bestille reductil på lille pille, er vel det fordi du ikke får resept av legen din? enten fordi du ikke trenger å gå ned eller fordi du ikke har helse til å ta dem? Synes det hørers skummelt ut.. Jeg har som sagt gått på de i 9 uker nå, veide 92 og har nå gått ned til 81, er veldig fornøyd. Jeg har fått resept på 200stk så jeg har de lenge.

Viste dere at man kan løse ut resepten i sverige og slippe unna med momsen og det er bedre kurs, det vil si at man sparer noen hundrelapper pr pk. Lille pille er veldig dyrt, det er frakt og toll i tillegg, og jeg tror det er moms også. Sendte en mail til lille pille engang og det ble veldig mye dyrere en her i norge.

Hvis du sikter til meg som skrev at jeg hadde gått på dem i 9 uker, kan jeg fortelle at jeg snakket ikke stort med legen om disse pillene, han sa jeg viste mere en han om de, jeg har lest masse om de føre jeg bestemte meg for å gå til legen å få dem.

Jeg hadde veldig munntørrhet i noen uker men det ble borte, kvalmen også.

Annonse

Tilå begynne med funke de fint; bare litt tørr i munnen og kvalm.

Etter en god stund ble jeg dødssyk av de!

Is&B påstår at det er speed i dem, og jeg ser ikke bort ifra at hun har rett når man ser på bivirkningene jeg fikk: munntørrhet, søvnforstyrrelse, trykkende hodepine, svimmel, spydde, Slutta med dem og ble nesten verre de første dagene: skalv og ristet var skikkelig deprimert, følte meg elendig, sikkeerrt abstinens.

Unnskyld, det minner om sentralstim.. stoff

Klinisk effekt

Virkningsmekansime

Sibutramin virker i sentralnervesystemet hvor det hemmer reopptak av serotonin og noradrenalin. Dette fører til redusert appetitt. Den nøyaktige virkningsmekanisme er ikke klarlagt, men minner om effekten av sentralstimulerende legemidler.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...